מוטי בר-זיו, מי שכיהן במהלך שלוש השנים האחרונות כמנכ"ל מעריב, ימונה למשנה למנכ"ל רשת 13, אבי בן טל. בר-זיו יחליף בתפקידו את ציון פרץ שהודיע על פרישתו. 

בר-זיו, מאנשי הניהול והסחר הוותיקים והמוערכים בתחום המדיה בישראל כיהן, כאמור, במהלך שלוש השנים האחרונות כמנכ"ל מעריב מקבוצת התקשורת של אלי עזור. בר-זיו צמח בקבוצת ידיעות אחרונות ובתפקידו האחרון בקבוצה שימש כסמנכ"ל ידיעות תקשורת. לאחר מכן, כיהן במשך כ-7 שנים בעיתון 'גלובס' כמשנה למנכ"ל סחר.  

בר-זיו, בן 47, הינו בעל תואר ראשון במדעי החברה, ותואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן. במהלך כהונתו כמנכ"ל מעריב, הגדיל בר זיו את הכנסות העיתון והעלה דרמטית את מספר המגזינים והפרויקטים המיוחדים של העיתון, רתם מפרסמים גדולים כקטנים לפרסום בעיתון והחזיר מפרסמים שלא פרסמו בו בשנים קודמות.  

אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13, אמר היום: "אני שמח על הצטרפותו של מוטי בר-זיו לרשת 13. מוטי הוא תוספת משמעותית ליכולות הקיימות ברשת, בעיקר לאור הניסיון הגדול והארוך שנים בתחום המדיה. אין לי ספק שהניסיון הרב שצבר הם תוספת משמעותית לתהליכים קצרי טווח וארוכי הטווח שמתכננת רשת 13 ויסייעו להביא את החברה לחוף מבטחים במהרה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לציון פרץ על שמילא תפקיד זה"

בר-זיו מסר: "ראשית, אני מודה לאלי עזור על האמון ועל הדרך בשלוש השנים האחרונות. ביחד הגדלנו וחיזקנו משמעותית את המותג 'מעריב' בקרב קהל הקוראים והמפרסמים. לצד זאת, אני נרגש לקראת האתגר החדש ב'רשת 13', ובטוח שתחת ניהולו של אבי נחזק את הדומיננטיות של רשת 13, לצד הגדלת מספר הצופים מחד והצפת ערך למפרסמים מנגד".