אריה צוברי, המפיק והעורך המיתולוגי של "קול ישראל", הלך לעולמו בגיל 71 לאחר מאבק במחלה ממושכת. צוברי, יליד 1949, נולד בחולון למשפחה תימנית. את עבודתו ב"קול ישראל" החל בשנת 1969 כשליח על אופניים ועובד דואר ובהמשך התקדם לתפקידים ארגוניים והפך למפיק תכניות מיתולוגיות כמו "תשואות ראשונות", "שלכם לשעה קלה", "דירה לשניים", "ממני מני", "דלת פתוחה", "סעו לשלום", "מחפשים את המטמון" ועוד.

בשנת 1971, עם קום פסטיבל הזמר המזרחי ביוזמתו של יוסף בן ישראל ז"ל, התמנה צוברי לאחד המפיקים הראשיים של הפסטיבל שנתן במה למיטב אמני הז'אנר הים תיכוני בישראל, בהם זוהר ארגוב, חיים משה, אבנר גדסי, שימי תבורי, ג'קי מקייטן, משה הלל ועוד. כמו כן נמנה עם מפיקי פסטיבל הזמר והפזמון העברי בעריכת חנוך חסון.

לצד עבודתו המוזיקלית, הפיק צוברי במשך שנים רבות את תכנית הספורט הפופולארית של רשת ב' "שירים ושערים" וכן את התכנית "שעת פתיחה" ששודרה לקראת משחקי הליגה. כמו כן הפיק שידורי ספורט נוספים. במקביל הפיק תכנית יומית ששודרה ברשת א' בשם "מעורב ים תיכוני" בהגשם אמנים ים תיכוניים כמו חופני כהן, מרגול, בעז שרעבי, אביהו מדינה ועוד. על תכנית זו זכה בפרס "תפוח הזהב".

לאחר שהפיק ברשת ג' תכניות רבות (של שוש עטרי, דודו דותן, דידי הררי ועוד), צוברי היה בשנות ה-90 בין הצוות שהקים את תחנת הרדיו FM88, ונמנה עם מפיקי יומני הבוקר של רשת ב'. תרומתו של צוברי לעולם הרדיו הישראלי לא תסולא בפז וכן תרומתו לקידומה של המוזיקה המזרחית בישראל וסיוע לאמנים המזרחיים להגיע לקדמת הבמה, משימה שהוא ראה בה שליחות. 

בשנים האחרונות חלה אך המשיך לפעול למען האמנים ולמען המוזיקה ואף זכה למופע הצדעה שנערך בשנת 2019 בהשתתפות מיטב האמנים אותם הביא לתודעת הציבור. יהי זכרו ברוך.