אתר "פוליטיקלי קוראת" חשף הערב (רביעי) מספר עדויות של נשים על התנהלות פוגענית והטרדות בעלות אופי מיני בוטה, לכאורה, מצדו של השחקן והמחזאי ארז דריגס ("חזרות").

על פי התחקיר, השחקן ניהל התכתבויות בעלות אופי מיני עם הנשים, חלקן קטינות, שהמשיכו גם לאחר שביקשו ממנו לחדול. עוד נטען כי דריגס "פגע באופן שיטתי בנשים בעולם התיאטרון ומחוץ לו", וכי התנהגותו הובילה ל"הדרה אקטיבית של נשים ומנעה מהן להתקדם או לפחות להרגיש בנוח בסביבה”. 

התחקיר פורסם לאחר שלפני שבועיים פרסמה העיתונאית אופיר סגרסקי פוסט בפייסבוק, ובו כתבה: "שרופה על 'חזרות', אבל הגיע הזמן לומר שכל נוכחות של ארז דריגס בציבור טריגרית לי לאללה". בהמשך הפוסט סיפרה כי דריגס נהג לשלוח לה בעבר "הודעות סליזיות", למרות שביקשה שיפסיק לעשות זאת. "מסתבר שהוא עשה את זה להרבה נשים, ובראיונות הוא אומר שזה לא פלילי, ויש מצב שהוא צודק. הוא אומר גם שזה סתם סליזי ופתטי, אבל לא רק, זה גם פוגעני", כתבה סגרסקי.

הפוסט עורר גל של תגובות סוערות ובעקבותיו העידו נשים נוספות כי הוטרדו מינית על ידי השחקן.

בתגובה לתחקיר אמר דריגס כי "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי ב'ידיעות אחרונות', הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.

חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה 'חזרות', שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ריאיון בידיעות את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן.

התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלו שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת".

מתאגיד השידור "כאן" נמסר בתגובה: "עד לפרסומן, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד. כאן מגנים כל התנהגות מטרידה ובלתי הולמת ובמידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה".

בראיון שהעניק דריגס לשגיא בן נון ב"וואלה" בחודש נובמבר האחרון לרגל עלייתה של הסדרה "חזרות" סיפר השחקן כי "בתוך הדמות שאיתי תורג'מן משחק בסדרה שמתי והגזמתי המון חוויות שלי מחיי הרווקות".

דריגס נשאל גם האם הסצנה בסדרה שבה תורג'מן שולח לדמות של נועה בטעות תמונה של איבר המין שלו דומה לאירוע שקרה לו במציאות. על כך השיב השחקן: "זה חלק מהעולם היום. לא יודע אם זה קרה ככה, לא זוכר עכשיו אם כן בטעות או לא בטעות. אנשים שולחים כל היום וכל הלילה תמונות לכולם, כן בטעות ולא בטעות".