"מתנצל מעומק הלב": לאחר הסערה העצומה שהתחוללה ברשתות החברתיות בעקבות הפרסומים אודות השיחות שניהל השחקן ארז דריגס בעברו עם בחורות, חלקן קטינות, שכללו תוכן מיני בוטה, תגובה ראשונה ומלאה נרשמה בחשבון הפייסבוק שלו היום (ראשון).

בתגובה, כתב דריגס כי: "תחושת הבושה לא התחילה בשבוע האחרון, אני מסתובב איתה שנים רבות", וכי: "הלוואי ולא הייתי כותב את הדברים ההם. אבל כתבתי. ובצד השני היו נשים שקראו. ונפגעו".

דריגס פירט כי התמכרותו למין הייתה חלק גדול מאישיותו בעבר, וכי כיום מנהל אורח חיים שונה לחלוטין, עם בת זוג, והוא שרוי בשגרת החלמה בעקבות תוכנית 12 השלבים אותה הוא לקח. "בוודאי שאני מתנצל", הוסיף דריגס שענה על הטענות כי לא היה ברור מתגובתו הראשונה אם אכן מתכוון להביע סליחה בפני הנפגעות. "מעומק הלב", הכביר השחקן במילותיו. "את בקשת הסליחה והחרטה שלי אמסור להן באופן אישי, ואנסה לכפר מולן כמיטב יכולתי".

"בחשיפה הזו יש ערך", כתב עוד, "והוא עבור אותן אלו שהתכתבו איתי. הן יודעות היום שאני זה שטעה, לא הן. שהאשמה והאחריות היא שלי, ולא שלהן. בחשיפה יש בעיני גם ערך עבור הגברים שקראו אותה. טקסטים מהסוג הזה נמצאים בכל כך הרבה טלפונים כרגע, לא כי כולם מכורים. ממש לא. אלא כי השיח מאחורי המסך הוא פרוץ, אלים, חסר גבולות ולא מתחשב, והוא הפך לחלק מהחיים שלנו. גם השיח המיני. מושגים כמו 'אונס', בו השתמשתי, לא צריכים למצוא את עצמם בשיחה".

"מה שבטוח זה שצריך אומץ לחשוף את הפגיעה שלך עם שאר העולם, כפי שעשו אותן נשים", הוסיף דריגס. את"אז גם אם נראה כרגע שהעולם שלי רועד, אני יודע להעריך את האומץ שלהן, ואת השיח שהתפתח, שהם חשובים יותר. הדיון הציבורי הסוער בשבוע האחרון משקף את כמות האמוציות סביב הנושאים שהתעוררו. אולי שווה גם שנשאל מה אנחנו כחברה יכולים לעשות כדי לעודד ולעזור לאנשים לבוא ולהודות שיש להם בעיה? שהם פגעו, ורוצים להשתנות ולתקן".