מינוי חדש בצמרת הטלוויזיה הישראלית: דירקטוריון חברת החדשות של רשת 13 החליט פה אחד היום (ראשון) על מינוי של העיתונאי אבירם אלעד למנכ"ל חברת החדשות. מינוי זה מגיע לאחר עזיבתו של המנכ"ל הקודם את תפקידו, ישראל טוויטו, בשבוע שעבר.

אלעד בן ה-42, שייכנס לתפקידו בשבועיים הקרובים, הוא בעל ניסיון של כ-17 שנים בעולם העיתונות. כיהן בין היתר בתפקידי עריכה וניהול בכירים, כראש מערכת החדשות של "הארץ" והעורך הראשי של אתר וואלה!, בעברו שימש גם כמנהל הברודקסטינג בקשת, ובשנה האחרונה עסק בתחום המוצר והמוניטיזציה בענקית הגיימינג "פלייטיקה". אלעד נשוי, אב לשלושה ומתגורר בתל אביב.

"אני שמח להצטרף ולעמוד בראש חברת החדשות של ערוץ 13", מסר בתגובה להודעת המינוי הרשמית, "שהיא ביתם של עיתונאים ועובדים מצוינים ואיכותיים. תפקידה של חדשות 13 במרקם הדמוקרטי הישראלי הוא במתן ביטוי לכלל הזרמים בחברה הישראלית, חשיפת עוולות ויצירת סדר יום בעל ערך לאזרחי המדינה. אני מודה לדירקטוריון החברה ולמנכ"ל ויו"ר רשת על האמון, לפנינו אתגרים גדולים ואני מאמין שיחד – נוכל להם".

אבי בן טל (צילום: ינאי יחיאל)
אבי בן טל (צילום: ינאי יחיאל)

אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אני שמח ומברך על מינויו של אבירם לתפקיד מנכ"ל חדשות 13. אבירם הוא עיתונאי מן המעלה הראשונה ועם ניסיון רב שצבר כעורך במספר מערכות עיתונאיות מובילות כמו גם הכרת שוק הטלוויזיה המסחרית. השילוב שאבירם מביא איתו מצד התקשורת והעיתונות, לצד ההבנה והיכולות הדיגיטלית הטכנולוגית,  הוא השילוב הנכון לתפקיד זה, והוא חלק מהחזון הניהולי שלי".

"הנהלת רשת 13 תמשיך לתמוך ולהשקיע משאבים בחברת החדשות, שהינה אחד מהנכסים החשובים ביותר שלנו כקבוצה", מסר עוד בן טל. "חדשות 13 היא חברה עיתונאית, עצמאית עם כתבים ועורכים מצויינים, ואני בטוח שתחת ניהולו של אבירם היא תגיע להישגים גדולים.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לישראל טוויטו שניהל את חדשות 13 בתקופה קשה ומורכבת, ועשה זאת באומץ וביושרה עיתונאית".