הקומיקאי ג'ו רוגן הצהיר כי הוא ינסה להפוך את הפודקאסט שלו "למאוזן יותר בנוגע לקורונה" אחרי מחאת האומנים נגד ספוטיפיי. המחאה העזה פרצה בשל סירובו של שירות הסטרימינג להפסיק את הפודקאסט של רוגן, המקדם מידע כוזב בנוגע למגיפת הקורונה ולחיסונים.
בסרטון שהעלה רוגן לאינסטגרם ביום ראשון בערב, הוא הגן על החלטתו להזמין אנשי רפואה שהציגו טענות בלתי מבוססות בנוגע לנגיף והסביר: "רציתי לשמוע מה דעתם", ולדבריו, זאת מפני שהם לא זוכים להגיע לתקשורת הממוסדת.

"אני לא יודע אם הם צודקים, כי אני לא רופא. אני לא מדען", אמר. "אני רק אדם שרוצה לשבת ולדבר עם אנשים ולנהל עמם שיחות. האם אני טועה? ברור. אבל אני מנסה לתקן את הטעויות". רוגן הוסיף כי הוא תומך במדיניות החדשה של ספוטיפיי לסמן תכנים העוסקים בנגיף הקורונה באזהרות תוכן, אך הדגיש כי הוא ימשיך לתת ביטוי לכל הדעות בתחום: "אני אעשה כמיטב יכולתי כדי לאזן את הדעות השנויות במחלוקת האלה באמצעות עמדות של אנשים אחרים, כדי שאולי נוכל למצוא נקודת מבט טובה יותר".

ניסיונות ההרגעה של רוגן ושל ספוטיפיי הגיעו עקב המחאה הגוברת נגד שירות הסטרימינג, משום שהחליט להפסיק את השמעת שיריו של ניל יאנג, שיצא נגד התכנים הבעייתיים בפודקאסט של רוגן. בעקבות יאנג הודיעה גם ג'וני מיטשל כי היא פורשת מספוטיפיי, ואליהם הצטרף גם נילס לופגרן, הגיטריסט של ברוס ספרינגסטין וחבר היכל התהילה של הרוק אנד רול.

בתוך כך, נמשכת התפרצות הקורונה בבייג'ינג לקראת פתיחת אולימפיאדת החורף ביום שישי. אתמול אותרו 34 מקרים חדשים בקרב אנשים הקשורים למשחקים, בהם שמונה ספורטאים או חברי משלחות שזוהו כמאומתים עם הגעתם לנמל התעופה. בסך הכל, זוהו יותר מ־100 מקרים בתוך שלושה ימים בלבד, ולשם השוואה בכל שלושת השבועות לפני אולימפיאדת טוקיו בקיץ האחרון אותרו 121 מקרים הקשורים למשחקים.

כמו כן, שר הפנים קספר צוי, אחד האנשים החזקים בשלטון המקומי בהונג קונג, הודיע אתמול על התפטרותו לאחר שהשתתף במסיבת יום ההולדת של הנציג העירוני במועצה המחוקקת של סין, אף שהמושלת קארי לאם הפצירה בתושבים להימנע מהתקהלויות המוניות. יותר מ־200 אורחים השתתפו באירוע, ושניים מהם נדבקו בנגיף. "צוי הוציא שם רע לממשלת הונג קונג ולא עמד בציפיות הציבור", אמרה לאם.