כשנתיים וחצי אחרי פרישתה מהחיים הפוליטיים וחזרתה אל הזירה התקשורתית ב"כאן ב'" במסגרת התוכנית היומית "שלי וגואטה", יחד עם יגאל גואטה, העיתונאית שלי יחימוביץ' מודיעה על פרישה מתאגיד השידור הציבורי. את ההודעה בחרה אשת התקשורת להעביר באופן ישיר בעמוד הפייסבוק שלה, והסבירה כי הנחיית תוכנית יומית אינה מתאימה לה יותר.

"היי, זאת שלי", כתבה יחימוביץ'. "בקרוב אפרוש מהתוכנית 'שלי וגואטה', ובכלל מתאגיד השידור הציבורי. כיף לי בתוכנית, אוהבת רדיו, הרוסה על יגאל גואטה, שותף וחבר. אבל -

אבל החיבור הסימביוטי, היומיומי, החורך, לאקטואליה, שהיה תמיד חלק מחיי, וממשיך להיות הכרחי כשעושים ברצינות תוכנית יומית - מאוד לא מתאים לי כעת. לא נפשית, ולא למה שחשוב לי עכשיו. כשיהיה לי משהו מהותי להגיד, אגיד, אבל רק לפעמים…".

"תודות: לחברים הוותיקים והחדשים שלי ב'כאן', למפיקות ולמפיקים, ובעיקר לעורכת התוכנית רווית לוי, לטכנאיות ולטכנאים ובעיקר לאמיר שמואלי התותח, לכתבות ולכתבים המעולים של חטיבת החדשות, למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ הוגה ומממש הרעיון של החיבור הקסום ביני ובין יגאל, ולכל המנהלים שלי על שנתיים מצויינות של פרגון ושל חופש עיתונאי מוחלט. זה לא מובן מאליו. ותודה מיוחדת לכן ולכם, מאות אלפי המאזינות והמאזינים שליוו אותנו בנאמנות, וגרמו לזה שנהיה התוכנית המואזנת ביותר ברצועה שלנו. עוד נפגש!".