בתפריט - פיתויים: דלאל, המסעדה בנווה צדק, חוגגת ערב סקסי עם תפריט מפתה של שף גולן גורפינקל ושף קונדיטורית תימור לביא, עם קוקטיילים ורודים ורומנטיקה. בין השאר תוכלו לנשנש מגש של מנות פתיחה מגרות כמו מקרון סלק או קוקי סן ז'ק צרוב, מנות עיקריות כמו פחזנית כבד אווז או 'ים על הקרח' - אויסטרים, שרימפס קוקטייל וסשימי טונה ועוד.

13-14.2 החל משעה 17:00 להזמנות: 03-5109292 

מאפיית לחמים חוגגת את יום האהבה עם קינוחים רומנטיים במיוחד, בהם עוגיית הבית לב עם תחתית מבצק פריך, כתר מרציפן וקונפיטורת פרי, אקלר תותים זוגי בצק פחזנית מזולף בצורת לב, קרם פטיסייר ותותים טריים וטירמיסו זוגי עם שכבות של קרם מסקרפונה ובישקוטים טבולים באספרסו ואמרטו.

הקינוחים יוצעו בימים ראשון-שני 13-14.2, בחנויות ובאתר המאפייה (למשלוח או איסוף עצמי)

מייזון קייזר מתאהב בתותים ומציע תפריט חגיגי על טהרת הפרי האדום. בביסטרו קייזר יוצע גם תפריט מיוחד לכבוד יום האהבה. בשלושת הבוטיקים של קייזר תוצע קולקציה ענקית של מאפים וקינוחים, בטווח מחירים 25-139 שקלים. בנוסף, יוצע מארז זוגי לאוהבים ובו טארט תותים בינוני (בצק פריך, קרם שקדים אפוי, קרם פטיסייר וניל ותותים טריים) עם מארזי מקרונים ומרשמלו תות-פטל. 

''מייזון קייזר'', ולנטיינס (צילום: אפיק גבאי)
''מייזון קייזר'', ולנטיינס (צילום: אפיק גבאי)

שף מאיר אדוני יגיש מנות שמזכירות לו תשוקה במסעדת 'מלי מלו' .בתפריט המיוחד מנות כמו בר ים צרוב ומצופה בפנקו, שרי פסטיס, קרם חציל, עגבניה שרופה, שעועית ירוקה, ניוקי מטוגן שקדים, ובזיליקום; מדליוני טורקיה; פילה בקר בגריל פחמים, בטטה צלויה ומקורמלת עם מיסו לבן, טחינה פיסטוק, יוגורט ורדים, ברוקולי, שעועית תאילנדית וקפה נח'לה קוקטיילים אדמדמים עם תותים.

יבנה 42 תל אביב, על גג מלון בובו 19:00 עד הלקוח האחרון

מנת ולנטיינס ב''מלי מלו'', מאיר אדוני (צילום: אלמוג קולט)
מנת ולנטיינס ב''מלי מלו'', מאיר אדוני (צילום: אלמוג קולט)

במסעדת אברטו הרומנטית בגדרה מחכים לכם  עם תפריט מיוחד הכולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוח, בהן: נודי גבינות ותרד ניוקי גבינות, תרד, אורגנו, חמאה חומה, שום, אבן יוגורט וקרם תרד ופבלובה קרם פטיסייר, מרנג, קולי פטל, תותים וקצפת וניל

טלפון: 08-668-0066

מסעדת הגברת הזקנה, שפועלת על בסיס מטבח רפאים, מציעה לכם רק ביום האהבה (14.2) ארוחה זוגית איטלקית מלאת אהבה במשלוח או איסוף עצמי. הארוחה כוללת ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה, פיצה ויין הבית "דרך הארץ" שרדונה, במחיר 199 שקלים. אל תוותרו על הארנצ'יני. 

מפרץ שלמה 1 חולון, להזמנות: 077-2308777

אם שמיכת פיקניק על הדשא בפארק, אוכל ויין נשמע לכם רומנטי, המזללה האמריקאית פיקניק &PICNIC מציעה לכם ארוחה זוגית במחיר 230 ₪. הארוחה כוללת ארבעה המבורגרים של 100 גרם עשויים בשר בקר עסיסי, רוטב פיקניק, חסה, חמוצים, בצל ועגבנייה עם שתי תוספות, קינוח ויין.

תקף רק לערב יום האהבה החל מהשעה 17:00 ועד השעה 01:00, 077-2308777

בר-מסעדה אמש, מבית קבוצת NOX חוגג עם תפריט פיקס זוגי שיצר השף כפיר ינון. לרגל יום האהבה, יקבל כל אורח קוקטייל מיוחד להכנה ביתית על בסיס שמבורד.

טלפון: 054-680-4699

בעין כרם שבירושלים מחכה השף ברק פיטוסי במלון הבוטיק אלגרה, שם יגיש לאוהבים ארוחת בשר ייצרית ומושחתת (אבל כשרה). בין המנות בתפריט: סיניה מפורקת; סליידרים מעושנים, חציל קלוי, טחינה, סילאן, סחיטת לימון ומלח גס; חזה אווז בשילוש שחור על קונפי פטריות; מרק בשר מעושן; נתחי בקר מעושנים ומבושלים בסיר פויק'ה עם שורשים ותבלינים שלמים; על שפת ים כנרת במסעדת אלטה, הכין שף אור קקון תפריט חושני ומיוחד שמציע, בין השאר מנות קלאסיות מובחרות כמו טרטר מוסר ים, חזה ברווז מעושן, עוף סופרים, ועוד. 

ואילו על שפת הים התיכון בהרצליה פיתוח יוגש תפריט אדום באל טראס מטבח ערבי מודרני. שף עלאא ממסעדת אל טראס מכין  תפריט בו מככב הצבע האדום: סלט גרגיר הנחלים -  ארוגולה, עגבנייה ,מוגש עם תותים; קובנייה - בשר שייטל טחון, עריסה, צלפים, בצל סגול ובורגול על מצע של טחינה יוגורט ליד קרם סלק; פילה בקר - מוגש על מצע ריזוטו אדום; לילות ביירות עם תותים ופיסטוקים קלויים ועוד.

אל טראס רמת ים 50 הרצליה פיתוח אל מול הים 09-8781716

במסעדת סינמה פרדיסו בחיפה לא פוסחים על החג ומציעים מנות זוגיות ייחודיות וקוקטיילים מאוהבים, כמו גם די ג'יי שיחמם את האווירה. בין מנות הספיישל, ניתן למצוא : ברוסקטה גרוולקס; טאקוס סביצ'ה מקסיקני; טרטר בקר על בריוש; שימי טוקיו סשימי דג ים, פונזו, בצל ירוק, צנונית מגורדת וגם קוקטיילים מיוחדים.

סינמה פרדיסו, בר-מסעדה חוף זמיר, חיפה. טלפון 077-7242093

''סינמה פרדיסו'', חיפה (צילום: אסף קרלה)
''סינמה פרדיסו'', חיפה (צילום: אסף קרלה)

חדש – למי שממשיכים לחפש את הסנדביץ' המושלם מציעה נורדיניו אוסף כריכים חדש, עם הברקות כמו כרוב צלוי תפוח אדמה אנשובי ובייקון; עגבניות שרי צלויות ברי פרשוטו ודבש; סנדו קבינת קשיו וירקות (טבעוני); ביצים כמהין וגוז'ר; אבוקדו הודו וקימצ'י; סנדו שוקולד וסוכריות ועוד. אני בדרך. ניתן להזמין חלק מהכריכים והמאפים של נורדיניו גם דרך וולט.

נורדינוי, רחוב נחלת בנימין 27, תל אביב