אופירה אסייג התנצלה הערב (רביעי) במהלך שידור חי ב"תכנית הספורט של ישראל" ב-102FM בכפני כתב אתר הספורט ONE, איציק כלפי, זאת לאחר שאתמול גערה בו, מכיוון שלא היה זמין לעלות לשידור ברדיו תל אביב, זאת מאחר ושוחח בתוכנית אחרת ברדיו דרום. 

כזכור, אתמול אמר אסייג בשידור: "כלפי אנו מודים לך שהתפנת לעלות ולדבר איתנו", אמרה והוסיפה בזעם, "אני מזכירה לך שמקום העבודה הראשי שלך הוא ONE, אני אומר לך את זה בשידור חי,  רוצה להזכיר לך שמקום העבודה הראשי שלך זה ONE והתוכנית הזאת, "תכנית הספורט של ישראל" בשיתוף ONE". בהמשך, ניסה כלפי להציג את טענותיו, אולם אסייג קטעה אותו ואמרה: "סבבה?  עכשיו ערב טוב לך איציק כלפי, ONE, עכשיו תגיד לי מה קרה לרוני לוי ולמה הוא פוטר".


כלפי ניסה בשנית להסביר אך אסייג ענתה: "אני מנהלת את השידור, אם תעלה בשש ותכבד את התכנית אני אתן לך להגיד מה שאתה רוצה".

 ארגון העיתונאים הגיב לתקרית ומסר: "ההתנהלות של אופירה אסייג כלפי הכתב איציק כלפי אתמול בתכנית הספורט של רדיו ת"א היא מעשה פסול שאין לו מקום בכלי תקשורת. יו"ר הארגון נורית קנטי פנתה לאבי משולם, מנכ״ל רדיו ת"א בדרישה להתנצלות פומבית וברורה מטעם אופירה אסייג והתחנה כלפי הכתב שהיה מושא להלבנת פנים פומבית. נמשיך להוביל את המאבק בהתעמרות בענף התקשורת״.

היו