ממשיך להסתבך: הופעה מתוכננת של הזמר, היוצר והראפר קניה ווסט בטקס פרסי הגראמי בחודש הבא בגלל "התנהגות לא הולמת ברשת החברתית". ההחלטה הגיעה לאחר שהראפר הושעה מרשת המאינסטגרם ל-24 שעות בעקבות השמצה גזענית שכתב על מנחה הטקס, הקומיקאי והמנחה טרבור נואה, שהוגדרה כ"דברי שטנה, בריונות והטרדה".

נואה, קומיקאי ומנחה הדיילי שואו, מתח ביקורת על פוסטים בהם תקף ווסט את גרושתו, קים קרדשיאן. ווסט הגיב באמצעות השמצה גזעית. לאחר מכן הפוסט נמחק. ווסט זכה ב-22 גראמי מתוך 75 מועמדויות והוא עומד לחמישה פרסים השנה. נציג של הזמר אמר "הצוות של קניה לא מופתע מההחלטה" להדיח אותו מהשתתפות בטקס.

קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)

כזכור, אחרי שווסט חתם על הסכם גירושים מקרדשיאן בשבוע שעבר ומיד לאחר מכן שיחרר שיר עם קליפ פרובוקטיבי בו הוא עורף את ראשו של מי שנראה כמו דמותו של בן זוגה הנוכחי, הקומיקאי פיט דיווידיסון, האחרון החליט שלא להתייחס.

אלא שאז ווסט פרסם סרטון אינסטגרם בו הוא יוצא כנגד גרושתו על כך שאפשרה לבתם הבכורה נורת' לשתף סרטונים בטיקטוק. דיווידסון החליט שהוא שובר שתיקה ופנה ישירות לטלפון הפרטי של ווסט. בצילומי מסך שהתפרסמו באתר PAGE SIX ועל פי מקורות נבדקו כאמינים, דיווידסון בן ה-28 שלח לווסט הודעות טקסט ובין היתר כתב: "יו זה סקייט (הכינוי שנתן ווסט לדיווידסון) אתה יכול בבקשה לקחת שנייה ולהירגע. השעה 8 בבוקר וזה לא חייב להיות ככה. קים היא ממש האמא הכי טובה שפגשתי. מה שהיא עושה עבור הילדים האלה הוא מדהים ואתה כל כך בר מזל שהיא האמא של הילדים שלך. החלטתי שאני לא אתן לך להתייחס אלינו ככה יותר וסיימתי לשתוק. תתבגר, לעזאזל".

הראפר לא נשאר חייב וענה לו: "אוי, אתה משתמש בניבולי פה עכשיו. איפה אתה עכשיו?". דיווידסון שיתף בתמונת סלפי שלו ללא חולצה מתחת לשמיכה והוסיף: "במיטה עם אשתך". ווסט הציע לדיווידסון להיפגש באופן אישי וכוכב SNL השיב לו: "אני בלוס אנג'לס במשך היום אם אתה רוצה להפסיק להיות ילד קטן באינטרנט ולדבר".

דייווידסון שינה בשלב מסוים את הכיוון שלו והציע לווסט: "תן לי לעזור לך בן אדם. גם אני נאבק עם דברים נפשיים. זה לא מסע קל, אתה לא צריך להרגיש ככה יותר. אין בושה לקבל עזרה קטנה. אתה תהיה כל כך שמח ושלו", הוסיף. "יש לך את התמיכה שלי למרות שאתה מתייחס אליי כמו חרא, כי אני רוצה שהכל יעבור חלק. אבל אם תמשיך ללחוץ עליי כמו שעשית בשישה החודשים האחרונים, אני אפסיק להיות כל כך נחמד".