אין כמו ריב טוב: דיווחי משרד הבריאות על העלייה במקדם ההדבקה, והעובדה שאלפי ישראלים ממשיכים להידבק מדי יום בנגיף הקורונה, העלתה את הנושא לכותרות שוב - וכמובן, גם לטוויטר, שם נרשמו הבוקר (שלישי) חילופי דברים קשים בין איש התקשורת גיא מרוז לבין הכתבת הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל, שהחליטה לצייץ את דעתה לגבי התנהלות הממשלה בהתמודדות עם רמות התחלואה וההדבקה.

"לדלג בין בירות העולם זה חשוב, אבל מישהו צריך להזכיר לבנט ששוב משתוללת פה מגיפה", כתבה הכתבת. "מה עם עידוד התחסנות? עם העלאת המודעות לכך שעדיין צריך לעטות מסיכות, או עם קצת וודאות לעסקים? מובן שלציבור נמאס מהמגיפה, לראש הממשלה והשרים אין את הפריבילגיה הזו. אנא, נהלו את האירוע", הוסיפה.

מרוז, שידוע בתור מי שמבקר בחריפות את צעדי הממשלה לטיפול במגיפה ויצא בעבר נגד ההחלטה הממשלתית להטיל סגרים, לא נשאר אדיש לפרסום של ליאל והגיב לה: "הדבר היחיד שמשתולל זו ההפחדה שלך ושל כמה מחברייך. משפט כמו - 'משתוללת פה מגיפה', את מבינה מה את אומרת בכלל? מתי תניחו לנו?".

כזכור, מרוז הוציא בתחילת 2021 עם זוגתו אורלי וילנאי את הסרט "ומה אם כל העולם טועה", בו הוא העביר ביקורת על הטיפול במגיפה, אך מהצד השני של המתרס. בסרט, שספג ביקורת ציבורית רחבה, נטען כי ההגבלות והסגרים הם צעדים דרקוניים וחריפים מדי, והפאניקה סביב התפשטות הנגיף - מוגזמת.