לפני שבועיים, הדוגמנית בר זומר והרקדן מתנאל קונבסקי פרשו מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים". השניים נאלצו לפרוש מהתחרות לאור פציעתה של זומר במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים.

למרבה הצער, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי מדובר בשבר ולכן תידרש למנוחה של מספר שבועות, דבר המאלץ אותם לעזוב את התחרות לפי חוקי הפורמט הבינלאומי.

הבוקר (שני) התראיינה זומר בתוכניתו של ניב רסקין ב"קשת 12" וסיפרה על החוויה: "הפציעה מהסוג שלי לא שמים גבס, אבל יש לי סד, נעל מיוחדת. ויש לי קביים שבעזרתם אני צועדת, אבל בתקופה הזו אני צריכה לנוח, ואני מתראיינת מהבית. ימים לא קלים עוברים עליי ואני מבינה שהכי חשוב זו הבריאות".


מתי הבנת שזהו, שזה נגמר ואין סיכוי לחזור?
"סירבתי להאמין שזה נגמר ברגע שזה קרה. ממש היה אפשר לשמוע את השבר, היה מין רעש מחריד, מין 'קחחח', זה חרוט לי בראש. אבל סירבתי להאמין שזה הסוף, כאילו התעלמתי לגמרי מהכאב וכל מה שרציתי לשמוע זה 'את יכולה לחזור לרקוד'. הרגע שהבנתי נגמר עבורי היה כשישבתי מול הרופא והוא הסתכל לי בעיניים ואמר: 'בר יש לך שבר', ואני עדיין שואלת אותו, 'או.קיי. איך אני יכולה לחזור לרקוד?', והוא אמר לי שזה מאוד יומרני לחזור לרקוד וזה על גבול הבלתי אפשרי, ואז הבנתי שזה הסוף".

אבל צריך להגיד שעברת פציעות, שברת צלע, היו איזה נקעים, סדקת את הצלע. 
"היו לא מעט פציעות, מתחילת הדרך. הייתי איתן והמשכתי כרגיל. אם זה היה תלוי רק בכאב אני הייתי מתמודדת עם הכל, כי כל כך רציתי את זה, מאוד רציתי את זה. אני הייתי מתמודדת עם הכל, להגיע כמה שיותר רחוק, אבל פה מדובר בעניין רפואי רציני מאוד ועם שבר לא מתעסקים".