מ"ישראל היום" לגלי צה"ל: העיתונאי בועז ביסמוט יגיש את התוכנית "מחשבות בע"מ" לצידו של משה שלונסקי מדי יום שישי ב-08:00 בגלי צה"ל, כך הודיעה היום (שלישי) התחנה הצבאית. הוא מחליף את יעקב ברדוגו, שהגיש את התוכנית עד לפני כחודשיים, אז התפטר ממנה בשידור חי

ביסמוט היה העורך הראשי של העיתון "ישראל היום" ב-5 השנים האחרונות, וקודם לכן כיהן בעיתון במשך כעשור כפרשן בכיר וכעורך חדשות החוץ. בעבר היה שליח "ידיעות אחרונות" לפריז במשך 14 שנים, ובשנת 2017 הגיש את התוכנית "מה בוער" לצידו של רזי ברקאי.

ביסמוט הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל שני תוארי מוסמך אוניברסיטה מאוניברסיטת סורבון שבפריז: הראשון ביחסים בינלאומיים והשני בלימודי אפריקה. בשנים 2008-2004 כיהן כשגריר ישראל במאוריטניה.

מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, מסרה: "בועז ביסמוט הוא עיתונאי עתיר ניסיון, שיעשיר את ציבור המאזינים של גלי צה"ל בעולמות הידע והתוכן שאותם סיקר לעומק וערך לאורך השנים".

כאמור, ביסמוט מחליף את ברדוגו, שהתפטר מעבודתו בתחנה לפני כחודשיים, לאחר שהודח מהגשת יומן הערב של גלי צה"ל. הוא הודיע על התפטרותו במהלך התוכנית "מחשבות בע"מ" ולאחר מונולוג בו תקף את הדחתו סיים את השידור. שלונסקי, ששידר לצידו, נותר המום. ברדוגו תקף אץ הנהגת המדינה שרצתה להשתיק אותו: "החלטת בנט, שקד, לפיד וגנץ להשתיק את קולי היא אות קלון לחופש הביטוי שהוא זכות יסוד ולעזאזל השידור הציבורי וחופש הביטוי, אלה ימים שחורים לדמוקרטיה ולחופש הביטוי בישראל, מה שברור הוא שלא את הפה שלי הם סוגרים את קולם של מיליוני ישראלים הם רוצים להשתיק".