מנחת הטלוויזיה והמגישה אופירה אסייג עוררה היום (שבת) סערה ברשתות החברתיות בעקבות טור שכתבה באתר "מאקו" תחת הכותרת "אתמול זה הם, מחר זה אנחנו", בה תקפה את מדיניות הממשלה מול הטרור בצל הפיגוע הרצחני בעיר החרדית אלעד. גולשים רבים תהו מי הם אותם "הם" אליהם התכוונה אופירה, ומי הם אותם "אנחנו", ויצאו בתקיפות נגד המסר הפלגני המשתמע מדבריה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בטור שכתבה לכבוד סוף השבוע, תקפה את ראש הממשלה נפתלי בנט וכתבה: "יהי זכרם ברוך, תהא מנוחתם עדן אמן ואמן. ואני מאחלת ומייחלת לעונש מוות למחבלים! אני לא מוכנה לשתוק יותר. אתמול זה הם, מחר זה אנחנו?!. נפתלי בנט תתעוררר, תצא מההגנה ותעבור להתקפה! אתה לא מאמן כדורסל, אתה ראש ממשלת ישראל!!! אין מצב שאנחנו רועדים ללכת כאן ברחוב, אין מצב שהמחבלים יעשו בנו שפטים, יקצצו אותנו כמו זבובים ואתה תשב בשקט!!".

"אם אתה לא מסוגל לקבל החלטות, יש לי פתרון מושלם עבורך… תצטרף לאשתך במלדיביים, שם רגוע ושקט! אני מצפה שהמחבלים יתפסו ויסבלו על כל דמעה וכאב שהם גרמו לנרצחים שלנו! שהבתים שלהם יהרסו, שהמשפחות שלהם יגורשו מפה, שקל הם לא יקבלו", הוסיפה.

כאמור, הטור יצר סערה רבה ברשתות החברתיות ומשתמשים ברשת הטוויטר תקפו את אופירה אסייג. אחת מכן כתבה: "הלב בוער לי מהאמירה הזאת".

משתמשת נוסופת כתבה: "אתמול זה הם מחר זה אנחנו" האמירה הכי מכוערת, מפלגת, מנותקת ונוראית שאשת תקשורת יכולה להגיד".

משתמש אחר שאל: "מישהו יכול לעזור לי בבקשה להבין מי זה ״הם״ ומי זה ״אנחנו״? קראתי את הכתבה כולה ולא מצאתי תשובה".

משתמש נוסף כתב: "כל מי שיודע מי זאת אופירה אסייג מרגיש חלחלה. ותאמיני לי שאנשים לא יודעים 5% ממי שהיא באמת".