יעל דן שוחחה היום (שני) בתוכניתה, מגזין האקטואליה, "עושים צהריים" בגלי צה"ל, עם השחקנית הישראלית איילת זורר. במהלך השיחה דיברו השתיים על ההצלחה של זורר מעבר לים, ההשוואה לגל גדות והדרישה להתבטא ברשתות החברתיות. כחלק מהשיחה סיפקה השחקנית התבטאות שנויה במחלוקת לגבי גל הטרור שלטענתה קשור בקורונה: "דעתי האישית שהיא שהקורונה העלתה בבני אדם כל כך הרבה חימה, כתוצאה מהפחד, שהיא פשוט מנווטת לכל מיני מקומות שונים".

"נדמה לי שעם ההצלחה בפופולריות, באה גם התובענות, כלפי התבטאויות פוליטיות שמצפים מגל גדות להגיד כישראלית", אמרה דן וזורר השיבה: "אני מתבטאת מאוד עדין, ורק אומרת את מה שבאמת על ליבי. אני לא אומרת שהרשת החברתית היא מקום שאפשר לשנות בו דעות של אנשים, אפשר להשפיע מעט. בגדול אני מאמינה באחד על אחד, מי שיש לו אוזניים ועיניים אליי - אני אומרת לו את דעתי".

"איך את רואה את גל הטרור שישראל מתמודדת איתו עכשיו, העובדה שהעולם לא ממש אמפתי", שאלה דן וזורר השיבה: "אני רוצה להגיד לך משהו, זו זווית ראייה מקומית מאוד. הטרור קיים בכל העולם, ולמשל החוויה שלי בלוס אנג'לס בשנה האחרונה היא שאני לא נותנת לילד שלי להסתובב חופשי כל כך בגלל שהיו מעשי רצח והרבה פשע. זה קורה בכל העולם, כאילו עלה גל של כעס, פחד, שנאה, לדעתי האישית שהיא שהקורונה העלתה בבני אדם כל כך הרבה חימה, כתוצאה מהפחד, שהיא פשוט מנווטת לכל מיני מקומות שונים".

"זה מעניין מה שאת אומרת, כי אנחנו מתמודדים עם גל אלימות בכל מקום, בשיח, ואת מייחסת את זה לקורונה, וזה מעניין", אמרה גן וזורר השיבה: "אני ממש מייחסת את זה לקורונה, זה תא לחץ. זה ממש קיטור שיוצא. אני בן אדם אופטימי ואני מאמינה שזה יוצא ומתנקה". ברשת הטוויטר רבים יצאו נגד זורר. "זוכרים את הסיבה לטרור 'היא רבה עם אביה על נרגילה'? אז קבלו את הטיעון החדש: 'זה בגלל הקורונה'. איילת זורר אצל יעל דן שעושה רושם שמאוד מתעניינת בתיאוריה", כתב גולש אחד.

"כפרה על איילת זורר שלקחה כמה דקות מהדוקטורט בטכניון כדי לשתף איתנו את הגילוי המדהים הזה", כתב גולש אחר. "וגם ליעל דן שהיא נדהמת סדרתית רק שתי שאלות קטנות: 1. הקורונה זה היה גם בתרפ״ט-תרפ״ט-אוסלו? 2. ואיך זה שהיהודים לא מרביצים לאף אחד מהג׳ננה של הקורונה".