אחרי המשפט המתמשך שהסעיר את אמריקה ואת העולם כולו, עורכי הדין של ג'וני דפ (58) רומזים כי ייתכן שהכוכב ההוליוודי לא יגבה את תביעת הפיצויים שלו בסך כ־8 מיליון דולר מאשתו לשעבר אמבר הרד (36). "ברור שאיננו יכולים לחשוף תקשורת בין עו"ד ללקוח, אבל כפי שמר דפ העיד... זה מעולם לא היה על עניין של כסף עבורו", אמר אחד מעורכי הדין של הכוכב בראיון ל"בוקר טוב אמריקה". "זה היה על שיקום המוניטין שלו - והוא עשה את זה", הוסיף עורך הדין על ההצלחה של דפ בניקוי שמו.


כזכור דפ תבע את אשתו לשעבר בסכום של 50 מיליון דולר בתביעת דיבה, לאחר שטענה כי היה אלים כלפיה, בעוד הרד הגישה תביעת נגד בסך 100 מיליון דולר. עם זאת, בפסק הדין שנפסק לטובתו של דפ בתחילת החודש, נקבע לבסוף כי הרד תשלם פיצויים בסך 10.34 מיליון דולר בשל התקרה החוקית, בעוד היא עצמה גם זכתה בפיצויים של 2 מיליון דולר לאחר שהושמצה על ידי עורך דינו הקודם של דפ, כשקרא לטענות שלה "מופרכות". מה שהפחית את הסכום הכולל של תביעת הפיצויים לדפ ל־8.35 מיליון דולר.


בתוך כך, בתוכנית הבוקר בשבוע שעבר נשאלו עורכי דינו של דפ אם זה אפשרי שהרד תוותר על ערעור הפסיקה, בתמורה לכך שדפ יוותר על הפיצויים שהיא נדרשת לשלם לו. זאת, לאחר שעורכת דינה של השחקנית אמרה כי היא לא יכולה להרשות לעצמה לשלם את הפיצויים, שכן היא איבדה את עבודתה בהוליווד לאור הסכסוך המשפטי בינה לבין דפ.