לאחר "הפסקת קורונה" חגיגת "לילה לבן" 2022 חוזרת לתל אביב. ביום חמישי 30.6 משעות הערב המוקדמות ואל תוך הלילה יתקיימו עשרות אירועים ברחבי העיר. חגיגת תרבות ומורשת בשכונת התקווה, רוק עברי ביפו העתיקה, מופע מחווה לזמר אריק אינשטיין, יום הולדת 90 שנה למוזיאון תל אביב לאמנות, מסיבת פיג'מות לילדים בבית אריאלה, מסיבת היפ הופ במתחם שרונה, ועד יוגה בזריחה בנמל תל אביב. האירועים יתפרסו על פני העיר, בחוצות ובמרכזי התרבות ויהיו נגישים ובמחירים מוזלים.

כזכור, מסורת אירועי "הלילה הלבן" החלה ביולי 2003 בעקבות הכרזתו של ארגון אונסק"ו על "העיר הלבנה" של תל אביב, כאתר מורשת תרבות עולמית. בין שלל האירועים יתקיימו ב"תחנה" המופעים "גרוב מזרחי" עם האורח סאבולה בנגורה; מופע אקוסטי של היוצר שי בן צור; והופעה של ההרכב ימן בלוז בניצוחו של רביד פלטוניק.

בשוק הפשפשים יופיעו מספר הרכבים מוסיקליים, בהם הרכב תיפוף אפרו ברזילאי בסגנון סמבא ורגאיי, תיאטרון האספלט במופע מצחיק ואנרגטי עם פעלולי אקרובטיקה, הופעה של לילך כהן ולהקתה עם חומרים מקוריים וקאברים ללהיטי שנות ה-90'. בגן הפסגה נלי פולי הלא הוא נדב פת עם שירי פאנק רוק מלודיים והזמרת צליל דנין, עם הקול המהפנט במופע טריו חדש. 

קורל ביסמוט, המוסיקאית שהיתה אנונימית עד שהוזמנה להופיע עם "מארון 5" בפארק הירקון, תעלה מופע עם שירים מאלבום הבכורה שלה "שירי רחוב". מיכה שטרית, מהיוצרים המובילים והמשפיעים במוסיקה הישראלית, במופע סוחף לציון 35 שנות יצירה ויבצע ממיטב להיטיו בהם "מסמרים ונוצות", "אינתי עמרי, "נמנע ממך", כמו גם שירים שכתב בשת"פ עם "החברים של נטאשה", אריק אינשטיין, ברי סחרוף, עמיר בניון, רון שובל שלומי שבת ואחרים. צפו גם לקונצרט של תזמורת "פירקת אל נור" שתנגן להיטים של ענקי הזמר הערבי אום כולתום, עבד אל ווהב פריד אל אטרש ונוספים.

במתחם שרונה יקפיצו את הצופים עם היפ הופ הצמד "קפה שחור חזק", גם הפרפורמרית סימה נון תתן בראש עם היפ הופ נשי, ותומר יוסף יחזור לטוס סולו במופע חדש המשלב שירים מהרפרטואר המוכר עם חומרים חדשים מאלבום הסולו הרביעי שלו.

בגן מאיר יעלו על הבמות  הזמרות עדי אולמנסקי במופע מוסיקלי היפ הופ בשילוב השפעות אלקטרוניות, היוצרות יעל טל ונעמה רדלר במופע של מוסיקה מדוברת על נשיות וגבריות מלחמה ואהבה. והילה רוח הזמרת  בעלת היכולות הווקאליות תשיר טקסטים הופכי קרביים. אחד המופעים, המוקדש לתל אביבי הכי תל אביבי, יתקיים ברחבת המשכן לאמנויות הבמה - במופע מחווה של הטרנזיסטור לזמר השחקן והיוצר אריק איינשטיין, ואילו בכיכר באזל יפליא ההרכב "האחים של מור" במופע מוסיקלי לציון יומולדת 70 לעוזי חיטמן.

גם רוק ישראלי ינוגן בטיילת בחוף פרישמן בהופעה של גוני שועלי שינגן שירים של להקת "רעש". ואחרים. בשכונת התקווה מבטיח הלילה הלבן תוכנית אמנותית מוסיקלית וקולינרית. תוכניה ומפה יחולקו למשתתפים ברחוב התקווה 10 

אחד המפגשים יתקיים בקולנוע "התקווה" כשהאמן יאשה רוזוב שחקר את תולדות בית קולנוע ״התקווה״ המיתולוגי וערך ראיונות מצולמים עם ותיקי שכונה, יקרין את סיפורו בטכניקת וידאו מאפינג על חזית בית הקולנוע שפונה לדרך ההגנה. כשהרקדנית והכוראוגרפית מעין דנוך תגיב במופע מחול חי לסיפורי המרואיינים בחלון שבחזית בית הקולנוע.

בחצר הסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין יהיו הופעות של מוסיקה מזרחית וערבית במופע "מזרח תיכון חדש" עם פרשנות מוסיקלית עכשווית של מוסיקאים מהשכונה. בשוק התקווה ייערכו אירועים שונים, יתקיימו סיורי שכונות ובתים מארחים. בשדרות רוטשילד יכלול 'הלילה הלבן' הופעות של הרכבים מוסיקליים כמו "אחשלי בחשלי" והטריו "ד"ר ג'אז".

במוסדות התרבות  בעיר  יחגגו לרגל מלאת 90 שנים ליסודו של מוזיאון תל אביב לאמנות. המופע המרכזי "טיפקס", גם דוכני אוכל מופעי דראג ואקרובטיקה, חידון נוסטלגי עם אבשלם קור, סדנאות להכנת ממתקים, מקראמה, שזירת פרחים ועוד. 

במוזיאון ארץ ישראל יתמקד 'הלילה הלבן' באירועים  של נדידת תרבות ושוטטות בזמן ובמרחב. ויש גם אירועים וסדנאות לילדים. אירועי הלילה הלבן ייחתמו  ב-5:30 בתרגול יוגה בזריחה בהנחייתה של רונית ורדי.

"גם השנתיים יוצאות הדופן והמאתגרות של הקורונה, לא הצליחו להפחית מערכה ומחיוניותה של העיר, שחיי התרבות והאמנות בה יוצרים תנועה בלתי פוסקת המאפשרת לתל אביב להיות 'עיר ללא הפסקה'", חותם רון חולדאי ראש עירית תל אביב יפו.