העונה החמישית של ריאליטי החתונות של "קשת 12" ממשיכה במלוא המרץ והצופים מלווים בשקיקה את הזוגות מעין ובן, עידית ורפאל, לימור וליעד, מאי ומשה, גיא ומתן, קטיה וליאור.

הזוגות עברו לדירות משותפות והחלו לחיות חיים יחדיו, וגולשי "מעריב אונליין" מקבלים הצצה מיוחדת מתוך יומו השני של המפגש בין הזוגות, מתוך הפרק המלא שישודר הערב (רביעי) ב-21:15.

בפרק הקרוב רפאל ועידית נמצאים בבוקר שאחרי מפגש הזוגות על חוף הכנרת. השניים קמו מוקדם לפני שיתר הזוגות מצטרפים גם, ופוצחים בשיחת על הבוקר, אחרי שערב קודם נפגשו עם כולם.

"בואי, כולנו מפחדים להפגע, אבל אתן כן רוצה לאפשר להתאהב", אומר רפאל. "אתה כן רוצה לאפשר להרגיש. אז מה אתה עושה במקום הזה? אתה לא אומר 'אללה, בבאללה, כשזה יקרה, זה יקרה'. זה לא מספיק, כי בואי, תראי. יש פה תהליך שהוא ביחד ויש מישהו שיכול להתעייף בדרך. זה לא מספיק להגיד..."

"אני רוצה לאפשר את זה. עד היום הפחד ניהל אותי, ואני רוצה לדעת שכשהפחד הזה צף, מה אני עושה בתוך הדבר הזה", המשיך רפאל. "אבל אני גם אומר, או.קיי. זה בסדר שאני מפחד, וזה בסדר שאולי אני אאכזב. ובסדר, זה יכול לקרות הדבר הזה".

"זה בטוח", מסכימה עידית.

"אני קצת מכה על חטא על משהו. אני הרגשתי שאולי אני לא מספיק פרגנתי לעידית. אני קצת מכא כל חטא על זה. הרגשתי שהיא כאילו באמת פרגנה לי מלא, ואני לא הבאתי את זה מספיק לידי ביטוי. לא דיברתי עליה מספיק. למרות שכן פרגנתי לה, אבל באחד על אחד. אמרתי לה אתמול בערב שהיא הכי יפה פה. נראה לי שזה עשה לה טוב".