החופש הגדול התסיים והילדים חזרו ללימודים. זה הזמן למצוא בייביסיטר לאחד הערבים ולצאת לראות איזה מופע טוב או הצגה. אפשר גם 

וזה הזמן לחפש עיסוקים לילדים (לא כולם הולכים לקייטנות). גם המבוגרים שבינינו רוצים לצאת מדי פעם ולראות הופעה או הצגה ולקחת חופש מהילדים. מחפשים כרטיסים להופעות? לפניכם חמישה מופעים מומלצים - לילדים ולמבוגרים - המוצגים בבסוף השבוע הקרוב ברחבי הארץ, ממגוון הז'אנרים - מוזיקה, סטנד אפ ותיאטרון.

לוח ההופעות והאטרקציות של מעריב

דביר בנדק

רוצים לפגוש את עצמכם מחדש? לחולל שינוי מהותי בחייכם? לחדש את הקשר הזוגי? לגלות המיניות שלכם מחדש? להיות הורים טובים יותר ולשנות את הרגלי חייכם המשעממים? אז את זה אנחנו לא יכולים לתת לכם אבל במקום זה גאים להציע לכם את המופע החדש של דביר!
דביר בנדק עשה כבר כמעט הכל עד שהוא גילה שלעמוד על הבמה לבד ולספר לכם את כל מה שלא ידעתם ולא העזתם לשאול זו השליחות האמיתית בחיים!
שישי, 02.09.2022 22:00 תיאטרון צוותא - צוותא 2 רח' אבן גבירול 30, תל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

אחינועם ניני וגיל דור

בין הופעות בפאלאו דה לה מוסיקה בברצלונה ובהיכל התרבות עם הפילהרמונית, הזדמנות נדירה לחוות את אחינועם וגיל דור ממרחק נגיעה באינטימיות של שבלול בערב מיוחד לרגל האלבום החדש Afterallogy. המופע יורכב מסטנדרטים של גדולי המלחינים בתחומי הג'אז, מחזות הזמר והסרטים כמו My Funny Valentine , Anything Goes , Calling  Home ועוד רבים ויפים.

אחינועם וגיל הוסיפו לאלבום גם חומר מקורי משלהם, הן במוזיקה והן במילים. כמו באלבומם הקודם “Letters To Bach”, ניגשו השניים בצניעות, באהבה ובחרדת קודש למלאכה. זמן קורונה היווה מן הסתם תקופה אידיאלית להתכנסות, לאינטימיות המתבקשת בשירים,  להקשבה ההדדית ולמינימליזם שאפיינו את הדואט שלהם מאז ומעולם. Afterallogy הוא פרויקט של התבוננות פנימה והחוצה אחרי שלושים שנות שיתוף פעולה. שנים של שירה וגיטרה שמנסים לספר סיפור ולגעת בלב.
אחינועם ניני: שירה, גיל דור: שירה וגיטרה
שני, 05.09.2022 20:30 מועדון שבלול קרליבך 23, תל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

אחינועם ניני וגיל דור (צילום: ראובן קסטרו)
אחינועם ניני וגיל דור (צילום: ראובן קסטרו)

תיאטרון גשר - קליעים מעל ברודווי

"קליעים מעל ברודווי" היא קומדיה מוזיקלית בליווי תזמורת חיה המביאה את השנינות והציניות המוכרת של וודי אלן לראשונה אל הבמה בישראל! אלן המחיז את סרטו האהוב ויצר את השילוב המושלם בין הומור, שואו ורומנטיקה, ובין העולם התחתון האפל לאורות הנוצצים של ברודווי.

דיוויד הוא מחזאי צעיר ושאפתן שחולם להצליח בברודווי, אך חסרים לו שני דברים חשובים – כישרון וכסף. לאחר שדחו את המחזה החדש שלו בכול מקום אפשרי, הוא פונה בלית ברירה לעזרתו של גנגסטר מסוכן לתמיכה כספית. להפתעתו, דיוויד מקבל בעסקת חבילה גם את בת-זוגתו הלא מאוד מוכשרת של הגנגסטר כשחקנית הראשית, ואת שומר הראש שלה צ'יץ, שלא חוסך בביקורת על המחזה של דיוויד. ומכאן העניינים רק הולכים ומסתבכים....
ההפקה בליווי מוזיקה חיה על הבמה.
חמישי, 08.09.2022 20:00 תיאטרון גשר - אולם נגה שד' ירושלים 9-7, תל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

''קליעים מעל ברודווי'' (צילום: באדיבות תיאטרון גשר)
''קליעים מעל ברודווי'' (צילום: באדיבות תיאטרון גשר)

תיאטרון ארצי לילדים ולנוער - אורה הכפולה - ילדים

הספר המוכר והקלאסי מאת אריך קסטנר בעיבוד חדש, מיוחד ומוזיקלי. זהו סיפורן של שתי ילדות הנפגשות בקייטנה – לי ואורה. לי שובבה, חצופה, פרועת-תלתלים. אורה שקטה ומופנמת, בשתי צמות מסודרות. אין שום דמיון בין השתיים, מלבד עניין אחד – הן דומות זו לזו כשתי טיפות מים. אה, ועוד משהו – כל אחת מהן גדלה רק עם הורה אחד.

ככל שהן מתקרבות, הן מגלות אט אט את הסוד: הן אחיות, תאומות. הוריהן נפרדו כששתיהן היו תינוקות, והחליטו להפריד גם ביניהן. לי גדלה בעיר וינה, עם אביה המוסיקאי. אורה גדלה במינכן עם אמה, ליאורה, העיתונאית. בהחלטה נועזת, הן מחליטות להתחלף זו עם זו ולצאת ולפגוש את ההורה שלא הכירו מימיהן. זהו מחזה על יכולתם של ילדים להשפיע על המציאות בה הם חיים ולהשמיע את קולם.
שבת, 03.09.2022 11:00 מוזיאון ארץ ישראל - אודיטוריום קלצ'קין רח' חיים לבנון 2, רמת אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

''אורה הכפולה'' בתיאטרון ארצי לילדים ולנוער (צילום: ניר סטולו)
''אורה הכפולה'' בתיאטרון ארצי לילדים ולנוער (צילום: ניר סטולו)

יורגוס מרגריטיס ולהקתו

הזמר היווני הוותיק והאהוב מגיע להופעה אחת במוזאון תל אביב לאומנות. יורגוס מרגריטס יבצע ממיטב להיטיו לאורך השנים מלווה בלהקתו לחגיגה יוונית אמיתית כמיטב המסורת. להיטיו האהובים בסגנון הזיבקיקו והציפטטליה מוכרים בעולם היווני כבר מעל ל-50 שנה וגם הקהל בישראל גדל על שיריו המתורגמים. הוא מוגדר כגוני קאש היווני ששיריו מזוהים עם ההמון העממי חובבי הבוזוקי. הצטרפו אלינו לשעתיים מרגשות במיוחד עם כל השירים הכי מוכרים בגאנר היווני.
חמישי, 08.09.2022 20:30 מוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם רקאנטי, שד' שאול המלך 27, תל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

יורגוס מרגריטיס (צילום: ברכה כהן הפקות יווניות בישראל)
יורגוס מרגריטיס (צילום: ברכה כהן הפקות יווניות בישראל)