ממיק ג'אגר ועד קריס ג'נר: שחקנים, זמרים, כוכבי ריאליטי ואנשי תרבות מכל רחבי העולם ספדו למלכת אנגליה אליזבת השניה, שהלכה היום (חמישי) לעולמה בגיל 96.

סופו של עידן: המלכה אליזבת מתה בגיל 96

סולן להקת הרולינג סטונס, מיק ג'אגר, כתב בטוויטר: "במשך כל חיי, הוד מעלתה המלכה אליזבת השנייה הייתה שם. אני זוכר שצפיתי בילדותי בחתונתה בטלוויזיה. אני זוכר אותה כבחורה צעירה ויפה שהפכה לסבתא האהובה של האומה. אני שולח את תנחומיי הכנים למשפחת המלוכה".

הזמר אלטון ג'ון, שהיה מקורב למשפחת המלוכה, כתב: "יחד עם שאר האומה, התעצבתי עמוקות לשמוע על מותה של הוד מעלתה המלכה אליזבת. הייתה בה נוכחות מעוררת השראה, והיא הובילה את המדינה מבעד לכמה רגעים גדולים ואפלים, עם חן, הגינות וחמימות חומלת וכנה. המלכה אליזבת הייתה חלק ענק מהחיים שלי, מהילדות ועד היום הזה, ואני אתגעגע אליה מאוד".

הזמרת ברברה סטרייסנד ספדה גם היא למלכה אליזבת, וכתבה בטוויטר: "היא הייתה קבועה עבור כולנו. מכובדת ברחבי העולם. שתנוח על משכבה בשלום".

אשת העסקים וכוכבת הריאליטי פריס הילטון כתבה בתגובה למותה של המלכה: "הילדה-בוסית המקורית. אחת הנשים היותר מעוררות השראה. סופה של תקופה. נוחי בשלום".

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קריס ג'נר צייצה: "היום ותמיד נזכור אותה כאחת המנהיגות הגדולות ביותר שהעולם שלנו ראה אי פעם".