הזמר והיוצר המצליח והאהוב דודו אהרון, הוציא לעולם שיר חדש ומרגש לכבוד השנה שבפתח - בלדה בשם "גב אל גב". בשיחה עם איריס קול ב-103fm, סיפר האמן על ההשראה שמאחורי היצירה.

"כשאתה מוציא בלדה אני יודעת שמגיע הסתיו", אמרה קול בפתח השיחה, ואהרון השתעשע מהאמירה: "כן הא, אמרו לי את זה. זה הזמן להיכנס לפוך". עוד סיפר על הסינגל החדש כי "לאורך כל 15 שנות הקריירה שלי כל החומרים שאני עושה, מן הסתם הקהל גם משליך את זה לאישי וזה בסדר, כל אחד והמחשבות הנודדות שלו. אבל אני יכול להרגיע - הכל בסדר ברוך השם. זה שיר שכתבתי על חבר, שנמצא במערכת יחסים סבוכה".

בנוסף, הודה כי השיר נוצר כתוצאה מאחת השיחות עם חברו. "רצינו לעשות שלום בית. הוא פירק לי את הלב ויום למחרת כבר הייתי באולפן, חשבתי עליו, רציתי לראות מה איתו. היו כמה חודשים לא רגועים. אמרתי 'יאללה, אולי אני הסיבה לשלום בית', אמרתי שאם אני כותב שיר והכל מסתדר זה סימן טוב, אולי אני אעשה את זה יותר. כמובן שהוא הבן אדם הראשון שהשמעתי לו את השיר, הוא ביקש ממני לשלוח את זה לאשתו והיא התרגשה מאוד. זו לא הסיבה המרכזית לזה שהם חזרו, אבל זה לא הזיק".

באשר לאבהות ולזוגיות עם רעייתו, שיתף אהרון כי הוא "נהנה מההורות, שתי ילדות, ברוך השם. אני נהנה מהבישולים של אשתי, גם בימי שישי יש את התפריט דלוקס. היא עושה כל מיני ערבים לחברים שלנו וזה מדהים לה. היא אמא במשרה מלאה כמו שאני אבא במשרה מלאה. אני עושה את זה לא כי אני צריך, אלא כי אני רוצה. אם תשאלי אותי עוד 10 שנים אם היה לי פספוס אני חותם שלא היה לי פספוס של דקה".

"אני חושב שבאמת אני משתדל לעשות מעל ומעבר, לחוות את הילדות שלי בכל דקה פנויה בחיים שלי. גם אם זה בא על חשבון הקריירה, ברוך השם היום אני במקום, ביססתי את המעמד שלי במוזיקה הישראלית. אני לא נח על זרי הדפנה, תמיד בוערת בי התשוקה. אני שמח על זה שיש לי את ההזדמנות הזו", סיכם.

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו, 103FM