סוף השבוע כבר כאן, וזה הזמן ליהנות ממופעי תרבות ובידור. מחפשים כרטיסים להופעות? לפניכם חמישה מופעים מומלצים - לילדים ולמבוגרים - המוצגים בבסוף השבוע הקרוב ברחבי הארץ, ממגוון הז'אנרים - מוזיקה, סטנד אפ ותיאטרון.

 Led Zeppelin Symphonic

ב-17 בנובמבר לראשונה בישראל ייערך מופע מיוחד של Led Zeppelin Symphonic. שלושה מוזיקאים בריטיים מפורסמים פיטר אלדריג', ג'ס סמית' ומולי מריוט מ- West End בלונדון יבצעו את מיטב להיטי לד זפלין האהובים בליווי תזמורת סימפונט רעננה. על סימפונט רעננה ינצח ריצ'רד סידוול מלונדון.
 
בעקבות ההצלחה הפנומנלית של הפרויקט בלונדון, אתונה וערים אחרות באירופה חברי השלישייהLed Zeppelin Symphonic מביאים לצופים בישראל 20 קומפוזיציות מפורסמות של להקת לד זפלין כגון:
Whole Lotta Love,Kashmir,Stairway to Heaven, Black Dog, Rock & Roll, Dazed & Confused, "Ramble On, Good times, Bad times, Immigrant song, Since  I've been loving you.

יום ה 17.11.2022 21:00, היכל התרבות תל אביב רח' הוברמן 1. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 Led Zeppelin Symphonic  (צילום: City LIght Entertainment)
Led Zeppelin Symphonic (צילום: City LIght Entertainment)

דואט הצ'לנים המפורסם - 2Cellos

דואט הצ'לנים המפורסם מקרואטיה 2Cellos יופיע לראשונה בתל אביב. צ'לני העל לוקה שוליץ' וסטפן האוסר מגיעים ארצה למופע אחד בלבד. מופע 2Cellos הוא שילוב יוצא דופן של להיטי כל הזמנים עם עיבוד מקורי לשני צ'לי.

לוקה וסטפן קיבלו השכלה מוזיקלית קלאסית רחבה, שני הנגנים הצעירים הספיקו לזכות בפרסים יוקרתיים ולנגן על במות יוקרתיות עם טובי המוזיקאים. סוד ההצלחה שלהם הוא ביכולת ליצור סגנון ייחודי שמשלב מוזיקה פופולרית עם הסאונד המרומם של כלי הנגינה האהוב עליהם - הצ'לו. הפופולריות של 2Cellos החלה לנסוק בעקבות ביצוע השירSmooth Criminal  של מייקל ג'קסון - סרטון שזכה לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. בעקבות ההצלחה 2Cellos חתמו על הסכם עם    Sony Masterworks ואף הוזמנו להצטרף לסבב ההופעות הבינלאומי של אלטון ג'ון.

כיום יש להם שישה מיליון עוקבים בערוץ היוטיוב ו-750 מיליון צפיות ברשת. 2Cellos אינם עוצרים לרגע והם הספיקו לשבור קופות בארצות הברית, יפן, דרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה. 2Cellos עלו לבמה לצד כוכבי מוזיקה פופולרית וקלאסית כגון אלטון ג'ון, ג'ורג מייקל, אנדראה בוצ'לי, זובין מהטה, בוב אזרין ואף Red Hot Chili Peppers. עוצמת הנגינה והצליל של הצ'לו הפכו את 2Cellos לאחד הדואטים המבוקשים בעולם.

יום ד 16.11.2022 21:00, היכל ספורט מנורה מבטחים - יד אליהו רח' יגאל אלון. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

2 Cellos (צילום: Olaf Heine)
2 Cellos (צילום: Olaf Heine)

 הלהקה - המחזמר

סרטו המיתולוגי והאהוב של אבי נשר מגיע לבמה בגרסת ענק חדשה, עדכנית, קצבית ומרגשת עם עשרות שחקנים, רקדנים וזמרים בשילוב השירים שהפכו לפס הקול של חיינו! סיפורה של להקה צבאית רגע אחרי הניצחון של מלחמת ששת הימים, חבורה מוכשרת של חיילים וחיילות עם חלומות גדולים, אהבות ושנאות, חברויות ובגידות, סולואים ותחרויות. תמונה שנצרבה אצלינו כולנו של ישראל שהיינו, או שאולי אנחנו עדיין רוצים להיות.

יום ה 17.11.2022 20:30, תאטרון הסינמה סיטי באר שבע רח' החיטה 1. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

המחזמר הלהקה (צילום: שי הנסב)
המחזמר הלהקה (צילום: שי הנסב)

תיאטרון בית ליסין - ברוכים הבאים לגיהנום

אבי בן חיים, גיבור הקומדיה החדשה של רמי ורד ("עבדאללה שוורץ"), נמצא בנקודת שפל בחייו. בניסיון נואש לשנות את מזלו הרע, הוא ממלא טופס לוטו, מגלה שהוא זכה ב 120מיליון שקלים, קופץ משמחה... ומת מהתקף לב. הוא נוחת במחלקת "קדם גיהינום", ומצטרף לשורה של דמויות צבעוניות שמחכות לשיבוץ הסופי שלהם בעולם הבא.

כמו כל ישראלי ממוצע, אבי לא מוכן לקבל את הדין, בטוח שהמוות שלו הוא טעות, ומנסה לשכנע את השטן להחזיר אותו לחיים. אלא שלשטן יש תוכניות אחרות בשבילו, והוא מכריח את אבי להתעמת עם עברו. הקומדיה החדשה והמבריקה של המחזאי שכתב את הלהיט הגדול "עבדאללה שוורץ", היא סאטירה מצחיקה עד דמעות על הדרכים המפותלות שבהן אנו נדרשים לקחת אחריות על מעשינו.

יום ו 18.11.2022 21:30, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 1 רח' דיזנגוף 101. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

ברוכים הבאים לגיהנום (צילום: גבריאל בהרליה)
ברוכים הבאים לגיהנום (צילום: גבריאל בהרליה)

גשם של סופגניות - חנוכה 2022 - דוד חיים, מיכל הקטנה, רוי בוי

בעיירה קטנה מתארגנים התושבים למסיבת החנוכה השנתית. כשלפתע מר מריר ראש העיירה החדש והמריר מוציא חוק מרגיז- שבחג הזה לא יהיו שום סופגניות! מיכל הקטנה ורוי בוי-צמד חברים סקרנים יוצאים יחד עם הדוד חיים המדען המפוזר למסע מרתק כדי להציל את העיירה ובעזרת מכונה משוכללת ושרידים מכד השמן המפורסם מצליחים השלושה להציל את המסיבה בזכות החברות שלהם, אומץ, חוכמה וגשם של סופגניות.

מחזמר ענק, מרתק, מצחיק וסוחף עם מסר הנוגע לכולנו - שמירה על השורשים והמסורת של עם ישראל בחנוכה הקרוב על הבמות. הפקת ענק  צבעונית, קצבית וסוחפת עם סיפור עלילה מקורי מאת יובל שם טוב (יובל המבולבל).

גשם של סופגניות (צילום: עיצוב: עדי ברק)
גשם של סופגניות (צילום: עיצוב: עדי ברק)