חודש המונדיאל הוא סיבה למסיבה, ואנחנו לגמרי בעד שהמבצעים האלה ימשכו לעד. גמר המונדיאל יתקיים ב-18 לדצמבר והמשחק יתחיל בשעה 17:00 שעון ישראל. מי הקבוצות שיהיו שם אנחנו עדיין לא יודעים, אבל מה שבטוח הוא שנרצה לצפות בזה. איך נשמעת לכם הקרנה מיוחדת של משחק גמר המונדיאל באצטדיון בלומפילד?

"תפוצ'יפס" החטיף המלוח הנמכר בישראל ו"גולדסטאר" מותג הבירות המוביל בישראל, מזמינים 1,000 מאושרים שיגיעו לצפות בגמר כמו אלופים. לאורך חודש המשחקים שהחל ב-21.11.22 ייצא צוות מיוחד  לכ-180 ברים ברחבי ישראל ויזמין את האורחים להגיע לאירוע הגמר. במסגרת הפעילות, כל אורח בבר שיזמין בירה גולדסטאר יקבל תפוצ'יפס וכרטיס גירוד. בו ניתן יהיה לזכות במתנות שונות וכן בכרטיסים לאירוע ובצפייה בחדרי VIP. כל גירוד זוכה. באירוע הקרנת הגמר החגיגית יהיו עמדות צילום ממותגות, עמדות משחקי כדורגל, דיג'יי והופעה של  אלי בן דוד (שוקו) וחברים.

כרטיס גירוד גולדסטאר ותפוצ'יפס לגמר המונדיאל 2022 בבלומפילד (צילום: יחצ)
כרטיס גירוד גולדסטאר ותפוצ'יפס לגמר המונדיאל 2022 בבלומפילד (צילום: יחצ)

עד שיגיע הגמר אנחנו צופים בהנאה בבית. דומינו'ס פיצה ו-Sweetweet השיקו מהדורה חדשה של סווטיבוקס מאנצ'ים כדורגל - כי למי לא מתחשק לראות משחק עם פיצה חמה על השולחן יחד עם חטיפים מתוקים ומלוחים בשלוף? מבצעי הארוחות: פיצה משפחתית + שתייה + סוויטבוקס מאנצ'ים ב-185 שקלים או שתי פיצות משפחתיות + סוויטבוקס מאנצ'ים  ב-220 שקלים. את הסוויטבוקס מאנצ'ים ניתן להזמין גם כמוצר בודד באיסוף עצמי במחיר של 110 שקלים.

פיצה האט לעומת זאת, מציעה ארוחות מבצע החל מ-99 שקלים ובנוסף, יוצאת בשיתוף פעולה עם LG, במסגרתו יוגרלו שלושה זוכים במסך ענק 70 אינץ' של LG, מבין המזמינים פיצות בחודש המונדיאל.

לכבוד המונדיאל אתר חוות הבוקרים משיק חמישה מארזי על האש טריים ובמחירים שווים שמתאימים למשפחה או לחבר'ה ומגיעים במשלוח עד הדלת. המארזים שונים ומגוונים, ממארזי נשנושים קלילים שאפשר להכין על המחבת, עד למארזים שכוללים נתחים לקרניבורים ולמבינים בבשר. בין מוצרי המארזים אפשר למצוא את סדרת 'על-האש' המוצלחת של השף מאיר אדוני. הקיטים ימכרו בכל תקופת המונדיאל עד לתאריך 17.12.22. מחירים לדוגמה: מארז אמריקאי הכולל – המבורגרים , כנפיים ושיפודי פרגית – 195 שקלים. להשיג באתר חוות הבוקרים.

דיל נישנושים חוות הבוקרים 226 שקלים (צילום: יחצ)
דיל נישנושים חוות הבוקרים 226 שקלים (צילום: יחצ)

בירת באדוויזר, מותג הבירה הגדול בעולם, מעניקה את החסות המרכזית ומשמשת כבירה הרשמית של משחקי המונדיאל קטאר 2022. לקראת האירוע השיקה חברת AB InBev את בירת באדוויזר במהדורת מונדיאל ברשתות השיווק וכמובן את הקמפיין הגדול ביותר שלה עד היום The World is Your to Take בכיכובם של אייקוני הכדורגל ליונל מסי, ניימאר ג'וניור וראהים סטרלינג, שזכה לחשיפה גדולה יותר מכל קמפיין אחר של המותג מיום הקמתו לפני 146 שנה. במהלך המונדיאל חברת הכרם, שמייבאת את הבירה לישראל, תצא עם מגוון פעילויות בברים השונים ותשיק את בקבוק מהדורת באדוויזר מונדיאל 2022. הקליקו על התמונה למעלה כדי לצפות בפרסומת
פיצה דומינוס וסוויטבוקס מאנצ'ים כדורגל. ''באדוויזר'' בירת המונדיאל הרשמית (צילום: דן פרץ,יחצ חול)
פיצה דומינוס וסוויטבוקס מאנצ'ים כדורגל. ''באדוויזר'' בירת המונדיאל הרשמית (צילום: דן פרץ,יחצ חול)

מקדונלד'ס, נותנת החסות הרשמית לפיפ"א 2022, מציעה ארוחות מק נאגטס מיוחדות וגיפט קארדים דיגיטליים בעיצוב מיוחד של המונדיאל. ארוחת מק נאגטס מונדיאל בשני גדלים בסניפי הרשת וארוחת ענק במשלוחים: ארוחת 11 מק נאגטס בעיצוב מונדיאל גדולה , הכוללת צ'יפס גדול ושתייה גדולה: 57 שקלים. ארוחה הכוללת 14 מק נאגטס, צ'יפס ענק ושתייה ענקית: מחיר 67 שח. ושימו לב - המשלוח חינם.

ארוחת מק נאגטס מונדיאל 57-67 שקלים  (צילום: מקדונלד'ס ישראל)
ארוחת מק נאגטס מונדיאל 57-67 שקלים (צילום: מקדונלד'ס ישראל)

חברת רדקס היא יבואנית בירות הפרמיום עם היצע של כ-40 מותגי בירות שונים מהארץ ומהעולם. לכבוד המונדיאל ביקשנו מהם להמליץ לנו על בירה טובה שמתאימה לחיך הישראלי. טעמנו ואהבנו ממש! תכירו את שושנע - בירת חיטה מיוחדת בחוזק 4.7% אלכוהול עם נגיעות נענע מרעננת, פיתוח כחול לבן המיוצר במבשלת “קסטיל” הבלגית. מחיר מומלץ לצרכן 11 שקלים.

תכירו גם את Budweiser Budvar הצ'כית בירת לאגר בהירה וצלולה, תוססת ופירותית. הבירה מכילה חומרי גלם מוקפדים, מים טהורים מעומק של 300 מ', גוף מורגש ולא מתחנף וראש קצף עוצר נשימה. באדוויזר משמשת כבירה הלאומית של צ'כיה כבר למעלה ממאה שנה, משווקת בלמעלה מ-70 מדינות ומייצרת יותר מ-100 מיליון ליטר בירה בשנה. היא כולה גאווה צ'כית. ברדקס טוענים שאף מבשלה אחרת בעולם לא תוכל לייצר את הבירה הזו כי היא דורשת את המרכיבים הצ'כיים הטובים ביותר וכמות עצומה של זמן ושטח אחסון בתהליך מורכב שלא נכנע לקיצורי דרך.

בירות שושנע הישראלית ובאדווייזר הצ'כית (צילום: יחצ)
בירות שושנע הישראלית ובאדווייזר הצ'כית (צילום: יחצ)