אמש, הופעתו של השחקן והקומיקאי אסי כהן בדמות של "שאולי" באירוע של קבלת אות המתנדב של עיריית תל אביב הופסקה כעשר דקות לאחר שהתחילה - לאחר שהקהל לא אהב את הבדיחות וצעק צעקות "בוז". אסי החליט לרדת מהבמה אחרי שאחד מהאנשים ניגש אליו ולחש לו לסיים את המופע. אסי הודה לקהל ועזב את המקום. לפי דיווח ב"ערב טוב" עם גיא פינס, אסי ירד מהבמה אחרי שהקהל צעק וטען שהחומרים "פוגעניים ולא מצחיקים". נוכחים במקום טכנו שבין הבדיחות הפוגעניות היו בדיחות קשות על טבעונים. דידי הררי התייחס היום (שלישי) לאירוע בתוכניתו ב-103FM.

"נכנסתי לגולל קצת בכל האתרים למיניהם, ובכל מיני רשתות, כולל אינסטגרם, פייסבוק, הכול ובכל מקום אני רואה את התמונה של שאולי קופצת לי מול העיניים, הלוא הוא אסי כהן, אתם יודעים", אמר הררי. "והכותרת אומרת בזעם רב, 'שאולי הורד מהבמה אחרי 10 דקות של הופעה לקול שריקות בוז של הקהל'. אמרתי, 'אני חייב לקרוא'".

"לפני שבועיים-שלושה הייתי בהופעה שלו בבית החייל, ובאמת אחת ההופעות המצחיקות", הוסיף השדר. "לא הבנתי מה קרה, ואז ראיתי שזו הופעה שהייתה כנראה לוועד עובדים של עיריית תל אביב, שרובם היו אנשים מאוד מבוגרים, וההופעה של אסי כהן היא הופעה בוטה, מצחיקה בדברים מסוימים".

"ברור לכם לחלוטין שכל מה שהוא אומר שם כשאולי זה לא באמת מה שהוא חושב כאסי כהן, או זה לא באמת מה שהוא מאמין בו", המשיך הררי. "אבל שאולי, אותה דמות, כמו שנניח הרון הרון אצלי, שמי שמכיר אותו יודע שהוא אחד הגברים הכי רגישים, עדינים, פרפריים שיש, ממש על גבול הצמחוני בהתנהגות שלו, אבל הרון הרון כדמות הוא אחר לגמרי. ואני לא מצליח להבין אנשים שהולכים... הזמינו אתכם להופעה כזאת של אסי כהן, שאולי לצורך העניין, אם זה לא הטעם שלכם, מה אתם הולכים? בן אדם שהוא צמחוני לא באמת הולך למסעדה של רק בשר ומתפלא למה אין לו מה לאכול".

"ההופעה שלו היא כזו, וגם, כאילו כל מה שהוא אומר שם לגבי חיות, הרי זה ברור שזה בצחוק", המשיך המגיש. "כשהוא מדבר על העוף שהוא לא עוף אמיתי, שצריך לאכול אותו כי הוא לא יודע לעוף אפילו, ולמה הוא לא יודע לעוף? שהעוף יעמוד על איזה גג של משהו ויקפוץ, מה יקרה לו מקסימום, הוא ימות? זה מה שקרה לו בכל מקרה. מבינים שזו בדיחה, הוא לא באמת מתכוון לזה, כולל הדברים האחרים".

"נכון, אלה דברים לא קלים, אבל בהומור, כמו בהומור, דוחקים את הגבולות ואומרים דברים כאלה, דווקא כדי להביא אותם לכלל הצחקה ולא להתייחס אליהם כדברים קשים", סיכם הררי. "לא יודע מה איתכם, אני הייתי בהופעה שלו והבנות שלי היו בהופעה שלו, של שאולי, ונקרענו מצחוק והייתה הופעה מצוינת, וברור לי לחלוטין שהוא לא חושב כמו שאולי, אותו אסי כהן עצמו כסטנדאפיסט. ואם יש כאלה שההופעה לא מוצאת חן בעיניהם, עדיין אפשר, בלי להלבין ובלי כלום, פשוט לקום ולצאת מהאולם ולהגיד 'זה לא בשבילי'. הכול בסדר. לא כל דבר צריך להתאים לכל אחד. תדליקו נרות, יהיה אור".