דודו ארז במופע סטנדאפ

לאחר שכבש את הטלוויזיה בתכניות קומיות רבות ומגוונות: מ"לילה בכיף" ועד "החפרנים" של החינוכית, דודו ארז כובש גם את במת הסטנדאפ. נסיונו הרב כתסריטאי, במאי, יוצר קומי ומנחה, יחד עם השנינות והסגנון האופיינים לו, באים לידי ביטוי במופע היסטרי, שלא דומה לשום דבר אחר שראית.

תל אביב-יפו, יום ה' 05.01.2023 21:00, מועדון סטנדאפ פקטורי תל אביב רח' שביל המרץ 5. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

דודו ארז (צילום: קטיה בורינדין)
דודו ארז (צילום: קטיה בורינדין)

מחווה לניל יאנג - Rusties

ניל יאנג הוא מהיוצרים המשפיעים ביותר של עולם המוזיקה הפופולרית. להיטיו הזכורים ביותר מיוחסים לשני סגנונות: מוזיקת פולק רוק ("Old Man", "Heart of Gold", "Harvest Moon") והארד רוק בליווי להקת קרייזי הורס ("Cinnamon Girl", "Like A Hurricane", "Keep On Rockin' in the Free World").

יאנג, הידוע בקולו הייחודי, כותב ומלחין בעצמו את כל שיריו ומנגן, בין היתר, בגיטרה, פסנתר ומפוחית.  במהלך שנות ה-90 הוא זכה לכינוי "סנדק הגראנג'" עקב השפעתו הגדולה על להקות כגון פרל ג'ם ונירוונה. הראסטיז חוזרים לשבלול עם המיטב של יאנג וקרייזי הורס במחווה אותנטית ועמוסת דיסטורשן לסנדק הגראנג'.

תל אביב-יפו, יום ה 05.01.2023 20:30, מועדון שבלול קרליבך 23. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מחווה לניל יאנג (צילום: זוהר רון)
מחווה לניל יאנג (צילום: זוהר רון)

תיאטרון הקאמרי - בואו נפתח את זה

מה אנחנו באמת יודעים על החיים של ההורים שלנו?
מה אנחנו באמת יודעים על החיים של הילדים שלנו?
ואיזה סוד הייתם מעדיפים לא לדעת לעולם?
ארוחת ערב אחת, שני זוגות, הורים וילדים, סודות ושקרים על הריון לא רצוי, בגידות ויחסים פתוחים שמעמידים את הקשר המשפחתי במבחן.

תל אביב-יפו, יום ו 06.01.2023 12:00, תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2 רח' ליאונרדו דה וינצ'י 30 פינת שד' שאול המלך 19. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 תיאטרון הקאמרי - בואו נפתח את זה  (צילום: שמחה ברבירו)
תיאטרון הקאמרי - בואו נפתח את זה (צילום: שמחה ברבירו)