פארק השעשועים Magic Kass, השיק באירוע מרגש את סדרת הרשת החדשה "צרחות" בכיכובן של אנה זק, הפרזנטורית של הפארק ויעל שלביה, שבמהלך האירוע צפו בסדרה בפעם הראשונה. את הסדרה ביים הבמאי והיוצר אור סיט והפיקה קאס מדיה – חברת המדיה של הפארק בסכום השקעה הנאמד בכ- 5 מיליון ₪. מדובר בסדרת הרשת היקרה ביותר שנעשה עד כה בישראל .

"צרחות" כוללת 8 פרקים והיא סוקרת את פארקי השעשועים המטריפים והמפחידים בעולם כדוגמת, גשר היהלום בשמורת צאלקה בחבל דאשבש גאורגיה, IMG Worlds of Adventure בדובאי, 'Babylon Park' בקמדן מרקט לונדון ובWorld of' 'Wonders פארק שעשועים קסום באמסטרדם וכמובן ב 'Magic Kass' שממוקם במישור אדומים. פרקי הסדרה יעלו בערוץ היוטיוב של הפארק:

הגיעו לפרגן, אודליה סוויסה, אירה דולפין, נטע דנינו וקווין רובין שהנחה את האירוע.

דוד שטרית מנכ"ל  Magic Kass: "אנו נרגשים להשיק את סדרת הרשת הכי מטריפה ויקרה שהופקה בישראל. העבודה על הסדרה נמשכה למעלה משנה ובהזדמנות זו אני מודה לאנה ויעל שלמרות חששותיהן מפארקי אקסטרים מפחידים, שיתפו פעולה לכל אורך הצילומים, עלו על המתקנים המפחידים ביותר ועזרו לנו ליצור סדרה מצחיקה, איכותית שלא רק תסב הנאה לצופים בה, אלא תעזור לרבים לנסות להתגבר על חששות ולנצח את הפחדים".  מגיק קאס סטודיו צופים שהסדרה היא תהיה הנצפית ביותר בשנת 2023".