עורך ראשי חדש ל"ג'רוזלם פוסט": יעקב כץ יוחלף על ידי אבי מאיר. כץ הודיע על פרישתו מהעיתון לאחר שבע שנים בתפקיד. מאיר שימש כדובר לתקשורת הבינלאומית בסוכנות היהודית ודוברו של יו"ר הארגון דאז נתן שרנסקי ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל תקשורת גלובלית וענייני ציבור בוועד היהודי האמריקאי (AJC).

אחרי שבע שנים בתפקיד הודיע העורך הראשי של ה"ג'רוזלם פוסט", יעקב כץ, על פרישתו. את כץ יחליף אבי מאיר, אשר שימש כדובר לתקשורת הבינלאומית בסוכנות היהודית ודוברו של יו"ר הארגון דאז נתן שרנסקי ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל תקשורת גלובלית וענייני ציבור בוועד היהודי האמריקאי (AJC). מאיר, יליד ניו יורק ותושב ירושלים, שירת בענף תקשורת בינלאומית בדובר צה"ל והינו בוגר אוניברסיטת מרילנד, שם שימש ככתב ועורך בעיתון הסטודנטים היהודיים. הוא נחשב אחד מהדמויות היהודיות הבולטות ברשתות החברתיות ומאמריו על ישראל והעולם היהודי מתפרסמים בכלי תקשורת מובילים ברחבי העולם.

ענבר אשכנזי, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט, מסרה: "יעקב הוביל את ה'ג'רוזלם פוסט', על שלל הפלטפורמות העיתונאיות שלו, בהצלחה גדולה. תרומתו לכך שה'ג'רוזלם פוסט', שחגג השנה 90 שנה להיווסדו, הפך להיות מדיה החדשות המוביל בשפה האנגלית והנקרא ביותר על ידי יהדות התפוצות היא רבה ועל כך תודתנו נתונה לו בשמי, בשם המערכת ובשם כלל קוראי וגולשי ה'ג'רוזלם פוסט'".

כץ מסר: "היה לי זכות גדולה וכבוד גדול לערוך את ה'ג'רוזלם פוסט' בשנים האחרונות. אני מודה לאלי עזור ולענבר אשכנזי על האמון ומאחל לאבי מאיר המון הצלחה".

מאיר מסר: "לכבוד הוא לי לקחת את המושכות של העיתון הדגול הזה מידיו של יעקב, אשר טיפח והצמיח אותו בשבע השנים האחרונות. במשך 90 שנה, מספק ה׳ג׳רוזלם פוסט׳ לעולם צוהר חיוני לנעשה בישראל. כיום העיתון הינו כלי התקשורת המוביל בישראל ובעולם היהודי בשפה האנגלית והוא ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב וחיזוק זיקתם של מיליונים ברחבי העולם כלפי ישראל, המזרח התיכון והעם היהודי. אני מצפה לעבוד עם הצוות המצוין של ה׳פוסט׳ כדי להמשיך את עמידתנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות עיתונאית, לספק לקוראינו תכנים רלוונטיים ואיכותיים, לבצר את מעמד העיתון ככלי תקשורת מוביל בישראל ובעולם היהודי ולהצעיד אותו לעבר העתיד".