"זה לא סיפור, זו היסטוריה": היום (חמישי) נפטרה אילנה קליין' המשוררת שכתבה את השיר "לא סיפור, היסטוריה", אותו שרה עדן בן זקן במסגרת הקמפיין של עמותת חסדי נעמי. את השיר כתבה קליין במסגרת מערכת היחסים המיוחדים שהייתה לה עם העמותה ובעיקר מנהלת הרווחה של העמותה, תשובה כברה, שליוותה את קליין שנים רבות ואהבה אותה אהבת נפש. כברה הגיעה לבקר את קליין בהזדמנויות רבות שמחות כעצובות, ביום הולדתה וגם כשמצבה הבריאותי השתנה לרעה.

את השיר כאמור כתבה קליין ואותו שרה עדן בן זקן. הוא זכה למאות אלפי צפיות ונכתב כתשובה לדבריו של ראש ממשלת פולין ויצא כאמור במקביל לקמפיין בפולין שכלל משאיות שילוט ענקיות שהקיפו את הפרלמנט הפולני ואת אזורי הריכוז של האנטישמים במדינה עם קריאייטיב שלווה בטקסטים "לא סיפור, היסטוריה", כשם השיר של קליין שניתן על ידי תמיר האס מנהל הקמפיין.

לצד קמפיין המשאיות ולסרטוני דיפ פייק שיצרו בחסדי נעמי בתגובה לדבריו של ראש הממשלה ולהפגנות ענק של אנטישמים במדינה "פייק מול פייק", בסרטון מתראיין ראש ממשלת פולין על ידי עיתונאית מזויפת בשם אווה בראון  - זוגתו של היטלר שמגחכת על ראש ממשלת פולין בעודו טוען שפולין היא "הקורבן הראשון" בשואה. "זה לא סיפור, זו היסטוריה" אומרת לו בראון, ומכאן שם השיר של בן זקן שמוביל את הקמפיין.  

חסדי נעמי תומכת ב-130,000 ישראלים ובכ-10,000 ניצולי שואה כאשר רק בחורף האחרון חילקה מוצרי חימום בשווי של כמיליון שקלים לניצולי שואה. הרב יוסף כהן אמר "אסור לנו לאפשר לבעלי האינטרסים לנסות ולשנות את העובדות שעומדות מאחורי השואה. עמותת חסדי נעמי עומדת בחוד החנית במלחמה בעוני ואנחנו מסייעים לאלפי ניצולי שואה מדי יום. לא מספיק שאת סוף חייהם הם צריכים להעביר בעוני - הם גם צריכים להיות עדים למי שמנסים לעוות את הזכרונות שלהם", אמר כהן. "אני מבקש מכל מי שנחשף לסרטון לשתף את המסר ולהפיץ את הבשורה הלאה".