גאווה ישראלית: 3 חברות ישראליות זכו ב-6 פרסים בפסטיבל פרסי המדיה

הישג ישראלי מרהיב וחסר תקדים בפסטיבל פרסי המדיה העולמי ברומא. הזוכות: פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת מדיהקום ישראל ומשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גאווה ישראלית
גאווה ישראלית | צילום: יח"צ

מדובר בהמשך ישיר להצלחה של פרוקטר אנד גמבל ישראל בזירה הבינ"ל שכן בשנת 2018 זכה התאגיד בישראל בשלוש אריות בפסטיבל קאן, חמישה פרסים בפסטיבל הפרסום והמדיה ברומא, שני פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי, חמישה פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם וכן במקום הראשון בעולם במדד 100  WARC היוקרתי המדרג את הפרסומות המצליחות בעולם התקשורת עם קמפיין למגזר החרדי למוצרי גילוח.

פסטיבל המדיה ברומא הינו אירוע הפרסום והמדיה מהחשובים והיוקרתיים בעולם, שני רק לפסטיבל קאן. לדעת רבים הפסטיבל באיטליה אף נחשב כמנבא התוצאות של הפסטיבל הצרפתי, ועל כן הציפיות מפרוקטר אנד גמבל בישראל וכל שותפיה לקראת קאן אף עלו עוד יותר החל מהבוקר. תעשיית הפרסום נאמדת על פי ההערכות בכ-1 טריליון דולר

תגיות:
פסטיבל
/
יחסי ציבור
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף