סטימצקי מדווחת על עלייה בקריאת ספרים בקרב בני נוער עם גידול משמעותי במכירות ספרים בקטגוריית התחום הרומנטי המובילה גם בספרים הדיגיטליים, שהבולטת בהם היא סדרת הספרים “הבחורים של טומן”. עם זאת, הקטגוריה הנמכרת ביותר היא עדיין קטגוריית ספרי פעוטות וילדים.

לרגל החג, סטימצקי יוצאת במגוון מבצעים והטבות בחנויות הרשת ובאתר וכן בכ-50 ירידים ברחבי הארץ! כאשר השנה, מתרחבת החגיגה גם לדיגיטל עם הצטרפות סטימצקי D - אפליקציה ייחודית המעניקה חווית קריאה מותאמת אישית ומאפשרת מעקב ושיתוף של נתוני הקריאה.

חגיגות חודש הספר העברי של סטימצקי החלו! מגוון הטבות ומבצעים ייחודיים בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר סטימצקי, ירידים בפריסה ארצית בקניונים, בעיריות וספריות עירוניות, בהם יתארחו סופרים למפגשי החתמות.

מבצעים מיוחדים לחברי מועדון סטימצקי החל מתריסריה  רבי המכר של השנה החולפת במחיר מיוחד ובלעדי לחברי המועדון במחיר של 29 שקלים (על כל קניה) בכפוף לתקנון. ועוד כותרים בהנחות מיוחדות. הצטרפות חידוש במחיר מיוחד של 19.90 שקלים. לשנה במקום 34.90 שקלים.

השנה, גם ספרים דיגיטליים זה סטימצקי! עם האפליקציה החדשה  סטימצקי D המתמחה בספרים דיגיטליים בהם ספרים מתורגמים משפות העולם וכאלה שנכתבו בעברית במקור, ספרים של הוצאות קטנות ועצמאיות ושל ההוצאות הגדולות ביותר בארץ, ספרי ילדים ונוער, פרוזה ושירה, מדע בדיוני, מתח, עיון ורומנטיקה .האפליקציה שמעניקה חווית קריאה מותאמת אישית, תומכת במכשירי קינדל, וכוללת פיצ'רים ייחודיים המאפשרים מעקב אחרי נתוני הקריאה ושיתוף – כן, ממש כמו באפליקציות כושר, רק עם ספרים.

לילך אטלי סמנכ"ל מכירות סטימצקי: "כרשת מובילה המקדמת את תרבות הקריאה בישראל , אנו שמחים לפתוח רשמית את חודש הספר העברי ברחבי הארץ".

השנה, אנו מתרגשים במיוחד על הצטרפותה של האפליקציה החדשה סטימצקי D  המאפשרת חווית קריאה נעימה ונוחה, ובשילוב סניפי הרשת ברחבי הארץ הופכת את הקריאה לנגישה עבור כל אחד ואחת בישראל. אנו מזמינים את כולם להגיע ולקחת חלק בחגיגה התרבותית".