רותם סלע, בעלי הוצאת "סלע מאיר", התראיין היום (שני) בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM, והתייחס למחאה שהייתה באירועי שבוע הספר בשרונה שבתל אביב מול יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט שמחה רוטמן.

"השליט הנסתר אהרון ברק": טלי גוטליב ממשיכה את המתקפה על נתניהו
ליברמן מאשים: "לפיד וגנץ הכשירו את חזרתו של דרעי לממשלה"

"אתמול לראשונה מזה 99 שנים שבהן קיים שבוע הספר, הוא למעשה הופרע, נפסק, נקטע בחלק ממנו בגלל הפגנה שנוצרה, כשהסופר, ח"כ שמחה רוטמן הגיע", אמר סלע בפתח דבריו, "המשטרה הגיעה, יצרה שטח סטרילי ועצרה חלק מהאירוע לטובת הפגנה של אנשים שלא רוצים שהציבור הישראלי יפגוש חלק מנבחרי הציבור שבמקרה כתבו ספר. אין לי בעיה עם הפגנה, אבל דבר כזה, זה דבר שעוד לא היה וזו הידרדרות רציני לדעתי ברמה של השיח הישראלי. אני מקווה שלא תחזור". 

"אני רוצה להגיד דבר אחד אופטימי", הוסיף, "אני רואה גם במקרה הזה וגם במקרה של נזק בלתי הפיך, אני רואה איך אנשים מגיבים בקופות. בסופו של דבר, אנשים הגיעו אחרי האירוע שבו קומץ קטן של 40-30 איש שבאו ועצרו את שבוע הספר לכולם - ורכשו מאות עותקים בשעה אחת. זו הייתה השעה הכי טובה שהייתה לנו בתולדות שבוע הספר. הצביעו ברגליים. רוב הציבור הישראלי הוא קודם כל דומם ושלו, ודבר שני, הוא לא אוהב את זה. מה שקורה, ואנחנו רואים את זה גם בקפלן המתרוקן".

לסיום אמר סלע: "אין לי שום בעיה שאנשים יפגינו. יש סיבה שאנשים לא מפגינים בקונצרטים של הפילהרמונית, בהרצאות באוניברסיטה. יש משהו שנקרא 'מרחב השיח' וזה המקום שבו אנחנו מדברים כדי שהדרך שבה נגיע להסכמות לא תהיה אלימות, אלא בסופו של דבר, שיחה וליבוי של נושאים".