בימים עגומים וקודרים אלה, כל ניצן מלבלב מפיח תקווה קטנה בלב, ובכל לידה יש נחמה ותודה. לידת 'תאומים' מכפילה זאת. לפני ימים ספורים 'נולדו' לדפנה חיימוביץ' שני ספרי ילדים - השישי והשביעי (בנוסף לרומן הביכורים: "בית, עץ, געגוע'', הוצאת 'כנרת-זמורה -דביר' 2022).

קיפודים רוקדים, המיועד לפעוטות ולילדים, מכיל 24 שירים מחויכים על חיות ועל חלומות, על קיץ חם וגלים בים וכמו למשל: שבלול רעב

שבלול אחד קטן

טייל לבד בגן.

פגש את הצב

זוחל ממול. 

שאל אותו השבלול:

"חבר, אולי אתה יכול

למצוא לי משהו לאכול?"

הסתובב הצב,

הלך לאט-לאט

וחזר ביום שבת. 

זחל על פני החול

ובפיו פרח כחול.

קיפודים רוקדים (צילום: יח''צ)
קיפודים רוקדים (צילום: יח''צ)

הכוכבים של גלי ורן, המיועד לילדי גן ולתלמידי 'ראשית קריאה'', מכיל 6 סיפורים על אחות ואח, המספרים על חוויותיהם המסקרנות. כמו למשל על נעליים המגלות סודות, על כוכבים הממלאים משאלות ועוד.

ספרה הראשון של דפנה: "לבדי ולא לבדי"-סיפורים לילדים, יצא לאור בשנת 1984 בהוצאת 'דביר' ולשמחתה  הומלץ ע"י משרד החינוך והתרבות והופץ בכל גני הילדים וכתות א-ב ברחבי הארץ. 

בעבר פורסמו יצירותיה בכל עיתוני הילדים שהיו קיימים טרם עידן המחשב: 'דבר לילדים', 'משמר לילדים', 'ידיעות אחרונות לילדים' (בעריכת בינה אופק), 'שיני חלב', 'פשוש', 'פילון'.

כיום מתפרסמים שירי הילדים בכתבי עת מקוונים, ורבים מהם ב''הפנקס" -כתב עת מקוון לתרבות וספרות לילדים בעריכת יותם שווימר. 

במשך השנים, ספרי הילדים בשירה ובסיפורת יצאו לאור בהוצאות: 'מסדה', 'ספריית מעריב', 'מודן', 'מטר', ועתה- בהוצאת 'מדיה 10'.

הספרים: קיפודים רוקדים והכוכבים של גלי ורני אוירו בחן רב בידי עוזי בנימין, וניתנים לרכישה באתר הוצאת 'מדיה 10'.