עמותת ‘האחים שלנו’, שמהווה כתובת עבור אחים ואחיות שכולים במדינת ישראל, והשנה אף יותר מתמיד, מקיימת זו השנה השלישית את מיזם הכתיבה הייחודי - ‘אות לאחי’. במפגש חד פעמי עם יוצר או סופר, אחים ואחיות שכולים מוזמנים לכתוב טקסט אישי אל ועל אחיהם שנפלו.

ממכלול הטקסטים, תיצור העמותה מאגר מחודש של קטעי זיכרון, שיונגש לחברה הישראלית וישמיע את קולם של האחים והאחיות השכולים.
מיזם זה ייערך בשבעה מוקדים ברחבי הארץ, בין התאריכים 7-16.4.24, בהנחיית שבעה יוצרים וסופרים מוכשרים ואהובים, בעלי סגנונות כתיבה שונים. הסדנאות יתקיימו מראש פינה בצפון ועד אשקלון בדרום, ובדרך, גם במודיעין, ראשל"צ, תל אביב, שער בנימין ונתניה, ללא עלות.

תמר עמיחי דוד, מנהלת הפעילות של עמותת "האחים שלנו": "מיזם 'אות לאחי' היא הדרך שלנו להעניק למאות אחיות ואחים שכולים את האפשרות להשמיע את קולם באמצעות הכתיבה. במיזם זה יוכלו האחים והאחיות לכתוב טקסט אישי שהוא זיכרון, מכתב או רגע בלתי נשכח שהיה להם עם אחיהם שנפל, בהנחיית יוצרים וכותבים מוערכים בחברה הישראלית. את כל הטקסטים שיירקמו דרך הסדנאות אנו נעלה לאתר עמותת "האחים שלנו" וננגיש זאת לחברה הישראלית כדי שתוכלו להכיר את סיפורם הייחודי של האחיות והאחים השכולים. 

אנו מזמינים את כלל האחים והאחיות השכולים להירשם ולהגיע לסדנאות בכדי ליצור מאגר מחודש שייתן להם את המקום להאיר ולחשוף את סיפוריהם ואת זכרונותיהם".

הסדנאות ייערכו ברחבי הארץ החל משבוע הבא, בין התאריכים 7-16 לאפריל 2024:
דנה ברגר - אשקלון 7.04.2024
אשכול נבו - תל אביב 8.4.2024
ליאור אנגלמן - שער בנימין 9.4.2024
עמיר לב - ראש פינה 11.4.2024
רועי עידן - מודיעין 14.4.2024
שהרה בלאו - ראשל"צ 15.04.2024
יעל קלו מור - נתניה 16.04.2024

אחים ואחיות שכולים מוזמנים להירשם בקישור הבא