מעריצי סדרת הספרים "הארי פוטר" שיחגגו בקרוב 22 שנים להולדתו של הגיבור הספרותי שנחשב למוכר ביותר בכל הזמנים, צמאים לכל פרטי חדש שיוצא מתוך עולם הקסמים בו הוא מתקיים, והיום (שלישי) הם מקבלים הפתעה לה הם וודאי לא ציפו. הסופרת ג'יי קיי רולינג, שכתבה את סדרת הספרים המצליחה ביותר בעולם "הארי פוטר" ואת "חיות הפלא", חשפה כי הדמויות אלבוס דמבלדור וגלרט גרינדלוולד ניהלו מערכת יחסים מינית.



רולינג שחשפה את הפרט העסיסי בראיון שיצא יחד עם גרסת ה-DVD של הסרט "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" התייחסה לדמויות בצעירותן, בהמשך לתסריט שכתבה לסרט. בראיון אמרה רולינג כי "היחסים בין שתי הדמויות המרכזיות בעולם הקסום היו "אינטנסיביים מאוד, יחסים מלאי תשוקה ואהבה".



 הסופרת ג'יי קיי רולינג. רויטרס
הסופרת ג'יי קיי רולינג. רויטרס



עוד הוסיפה הסופרת: "אני פחות מעוניינת בצד המיני של הסיפור - למרות שאני מאמינה שיש ממד מיני ליחסים ביניהם - מאשר בצד הרגשי שהם חשו אחד כלפי השני, בסופו של דבר, זה הדבר המרתק ביותר ביחסי בין כל בני האנוש".



ב"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד", שיצא לאקרנים בנובמבר האחרון ועורר עניין רב בקרב המעריצים, השחקן ג'וד לאו גילם את דמבלדור הצעיר וג'וני דפ את גרינדלוולד.