בעידן פריחתה של ספרות ארוטית, אפשר היה לחשוב שהספר החדש, "תתפשטי" (הוצאת "אוריון") מאת דנה גולד לוין, הוא עוד ספר מהז'אנר, רווי בתיאורי סקס עסיסיים. אלא שהספר פורש את סיפורה האוטוביוגרפי של דנה גולד לוין, מחברת הספר.

דנה גולד לוין הוא שם בדוי של אישה בת 42, גרושה, אם לבן (12) ולבת (10) שמתפרנסת מהתערטלות מול גברים באתר של מצלמות סקס. בדומה לנשים אחרות, גם החלטתה של גולד לוין להתערטל לעיני גברים זרים, מקורו במצוקה כלכלית. אחרי 15 שנות נישואים, שכוללות "התפרצויות זעם, שבירת חפצים שהבהילו את הילדים ובעיקר חיים על חשבוני", התגרשה ונותרה עם מינוס של 70 אלף שקלים בבנק. בנוסף פוטרה מעבודתה כמנהלת משרד עורכי דין, והתקשתה למצוא עבודה.

"שלחתי קורות חיים, אך נתקלתי ביחס קריר ולא הוזמנתי לראיונות. ניקיתי בתים של עשירים, עד שהחלטתי שכמו שהפסקתי לנקות את החרא של בעלי האידיוט, אני לא מוכנה לנקות חרא של אחרים. חייתי על זמן שאול. הייתי מיואשת", היא מספרת.

ומכל העיסוקים בחרת דווקא בזה?
"מאי שם, בתת־מודע, נזכרתי בחברתי ציפי. בצעירותינו חלקנו דירה בתל אביב, והיא ניהלה מהבית שיחות טלפון ארוטיות עם גברים תמורת כסף, בלי שאף אחד ראה אותה או נגע בה. בזהירות הקשתי בגוגל: 'שיחות ארוטיות', כדי לגלות שהזמנים והטכנולוגיה השתנו והשיחות התחלפו בצ'ט ארוטי. כלומר, נדרשת חשיפה. החלטתי להפוך לבובת מין, אבל מוגנת. שעושה דברים נועזים ומדברת מלוכלך, אבל אף אחד לא באמת יכול לגעת בה". 

עטיפת הספר תתפשטי מאת דנה גולד לוין - עיצוב פסיקט (צילום: כריכת הספר)
עטיפת הספר תתפשטי מאת דנה גולד לוין - עיצוב פסיקט (צילום: כריכת הספר)

איך זה עובד?
"לפני שלוש שנים נכנסתי לכרטיס שלי ורשמתי 'לגברים אמיתיים ואיכותיים מגיע הכי טוב שיש - דנה נמה ורמה קמה לתחייה'. בבקרים, כשהילדים בבית הספר, אני מכינה את עצמי נפשית ופיזית. לובשת שמלה שיהיה קל לפשוט אותה, חובשת את הפאה והמסיכה, מתחברת דרך הלפטופ לאתר, מכוונת את זווית התאורה שאיראה טוב, מאירה את הכיתוב 'פנויה' ומחכה לשיחה".

איך הם פונים אלייך?
"מתחילים בשיחה על הא ודא. הם חושפים בפניי סודות ומספרים על המריבות עם האישה. בסוף מגיעה הבקשה: 'תתפשטי', ואיתה הנחיות. אני בטוחה שהם לא כאן רק בגלל הסקס. הלא יש אתרי פורנו בחינם. הם רוצים ערך מוסף, קשר, רוצים איזו אמת".

 בטח שמעת אנשים ששאלו אותך אם זו לא זנות.
"אל תאמיני לתחקירים עיתונאיים. אני לא זונה, אני נמצאת מצדו השני של המסך, חופשייה לעבוד בשעות שמתאימות לי, תמורת שכר הוגן ותנאים סוציאליים. ניצול קיים בחלק מחברות כוח האדם. זה עולם מרתק וחשוף, שהצלחתי להפיק ממנו את המיטב".

יש רווח נוסף חוץ מכסף?
"לא אגיד שאני נהנית מהעבודה, אבל למדתי לראות את עצמי דרך עיני הגברים. אני הבחורה הכי עסוקה באתר, מרגישה סקסית, פאם פטאל מפתה. התעוררו בי חשקים ופנטזיות שבמשך שנות הנישואים היו רדומים ומדוכאים. בגיל 42 הבנתי שאני נראית לא רע, שיש לי כוח, לא רק מיני. הנה, כתבתי ספר שנכתב לא ממקום קורבני".

 בסוף של יום התערטלות את עדיין אוהבת גברים?
"גיליתי עולם מדהים של גבריות יצרית וחרמנות בלתי נדלית. מה שאינו סותר את הצורך שלהם באהבה, בחמלה ובהקשבה. יש גברים שאוהבים את נשותיהם, אבל זקוקים למשהו הסליזי הזה. גברים שחולמים להשיב לעצמם את הדימוי הגברי שהיה להם לפני שנשותיהם סירסו אותם. רבים מהפונים אליי הם גברים ידועים מעולם העסקים, התקשורת, קציני צבא ואחרים".

מצאת אהבה.
"מדהים. חברות שלי יוצאות למיליון דייטים והן לבד, ואילו אני מצאתי אהבה גדולה ואצילית במקום הכי בלתי צפוי. אגב, אני לא היחידה שזה קרה לה. אחת אפילו התחתנה. מרבית הגברים מחמיאים לי שאני האלילה והפנטזיה הכמוסה שלהם כשהם מבקשים 'תתפשטי'. חוץ מאחד, שלא רצה שאתפשט. חשבתי לעצמי 'נו, עוד ג'נטלמן בגרוש'. במשך שנתיים ניהלנו שיחות מכובדות. לא פעם הוא תהה: 'מה אישה כמוך עושה פה?'. קלטתי שהוא מתייסר שאני עובדת באתר. אחרי שנים של משברי אמון בזוגיות ובאהבה, הוא הצליח לשקם את האמון שלי בגברים וגם פגש את ילדיי. מישהו כבר אמר שהרומן שלנו מזכיר את הסרט 'אישה יפה'. הוא מחכה שאפסיק לעבוד ונזדקן ביחד. אבל אני זקוקה לחופש שלי. הוא הבטיח שישמור על הסוד שלי. אין לי ערבות אחרת, חוץ מהבטחתו".

איך את חיה עם העובדה שאת משקרת לבנך ולבתך?
"אני רוצה להעניק לילדיי ביטחון כלכלי. זאת מדינה אכזרית למי שאין לו. התשלום באתר הוא שבעה שקלים לדקה. אני מקבלת מחצית, שלושה וחצי שקלים. הגעתי ל־20 אלף שקלים פלוס בחודש. לא הפכתי למיליונרית, אבל חיסלתי את החובות, אני יכולה לזקוף את הראש ולאפשר לי ולילדיי חיי רווחה, חוגים ובילויים. אני מחנכת את בתי ובני לרכוש מקצוע מבוקש. כן, זה מעציב אותי שאני נאלצת לשקר להם. הם יודעים שאני עובדת באתרי נשים באינטרנט".

אינך חוששת שפרסום הספר יביא לחשיפתך?
"ואוו, אני מעדיפה שיירו בי ולא להיחשף. אם אמא שלי תדע במה אני עוסקת היא תקפוץ מהחלון. במשך שנה וחצי כתבתי את הספר בלילות. אני מקווה שהספר יהיה להיט שיככב ברשימות רבי־המכר, יתורגם לשפות זרות, שיעבדו אותו לסרט, או לסדרת טלוויזיה. מצד שני, אני פוחדת שהכול יתפוצץ לי בפרצוף. ולמרות שהספר נכתב ממקום של עוצמה נשית, אני חוששת שלא אוכל 'לכבות את המצלמה' ולפרוש".

קשה להימנע מהמחשבה שההסוואה שלך היא גימיק לצורך קידום מכירות.
"עם כל הכבוד לדמיון שלי, לא יכולתי להעלות על הדעת דבר כזה. ברור שכל מה שנכתב אמיתי. זהו סיפור חיי".