עולם הקומיקס התרגש לפני מספר ימים, בעקבות הפרסום על כך שיצאה לאור ביוגרפיה מונפשת חדשה המציגה את חייו של הנשיא הפופולרי של אוקראינה וולודימיר זלנסקי. בספר הקומיקס החדש מספרת דמותו המאוירת של זלנסקי לדמותו של ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו את סיפור משפחתו - בקטע שנלקח מנאום שנשא בעת פגישתם האמיתית.

באחד העמודים הראשונים בספר, נראה זלנסקי כורע ברך מול קבר של אחד מבני משפחתו עם זר פרחים. "זה סיפור על משפחה של ארבעה אחים. שלושה מהם, הוריהם ומשפחותיהם הפכו לקורבנות השואה. כולם נורו על ידי כובשים גרמנים שפלשו לאוקראינה", מצוטטת דמות הקומיקס של זלנסקי.

"יותר ממיליון יהודים אוקראינים נהרגו במהלך השואה", כותב המחבר, וזלנסקי המאויר הוסיף לספר: "האח הרביעי שרד לאחר המלחמה, אשתו נמלטה מפינוי של יהודים לקזחסטן, וחזרה לקריבי ריה (העיר הגדולה ביותר במרכז אוקראינה – צ"ק). שנתיים אחרי המלחמה נולד לו בן, ואחרי 31 שנה נולד לו נכד", מספר זלנסקי לקוראים.

הסצנה בספר משתנה לפגישה ב־24 בינואר 2020: וולודימיר זלנסקי משמאל ובנימין נתניהו מימין. "בעוד 40 שנה אותו נכד הפך לנשיא, והוא עומד מולך היום, אדוני ראש הממשלה", אמר זלנסקי לנתניהו. הוא המשיך ואמר "אין שום משמעות ללאום שלך, לדת שלך, לגיל שלך, למין שלך, למקום הולדתך. יש את סוג המילים והלב, שמניעים אותך פנימה מול הרוע המוחלט שאתה עומד מולו".

נתניהו לחץ את ידו של זלנסקי ואמר: "זה אומץ שאין שני לו. הסיפור של המשפחה שלך. המאבק על החיים. המאבק על העתיד. זה מה שהסיפור המשותף שלנו מייצג". באחד העמודים נראה זלנסקי הצעיר עטוף בטלית וחבוש בכיפה, בגיל 13, כששני הוריו עומדים לצדו מול ספר תורה - תוך כדי קריאתה.

"כוח פוליטי: וולודימיר זלנסקי", נכתב על ידי מייקל פריזל ומאויר על ידי פבלו מרטיננה. המו"ל, דארן ג'יי דייוויס אמר ל"ג'רוזלם פוסט": "אני יהודי, וסבי וסבתי היגרו מאוקראינה לארה"ב כשהיו ילדים. יש לי את המסמכים שלהם מהתקופה שבה הם הגיעו לארה"ב בתחילת המאה ה־19". הוא סיכם ש"החלטנו לספר את הסיפור של זלנסקי כדי שאנשים יבינו אותו כאדם".