העיתונאי ניסים משעל סיפר הבוקר (חמישי) לינון מגל ובן כספית ב-103FM על ספרו האוטוביוגרפי החדש "שוליית הסנדלר", החושף את פרטי חייו הכמוסים ביותר. במהלך הדברים הסביר העיתונאים גם על ילדותו במעברה וחשף פרטים על מחלת הסרטן שתקפה אותו ועודנה מאיימת על חייו.

"נאלצתי לעזור למשפחתי אז חיפשתי עבודה עד שהגעתי לסנדלר שחיפש שולייה", אמר משעל, כאשר הוא מתייחס לשם הספר הנבחר. עוד הוא הוסיף כי "במעברה זמן היה המצרך הכי זול, והייתי מטייל בין שבילי המעברה. יום אחד הלכתי עם אבי לפקיד האשכנזי שמחלק עבודה ואבי בא עם חליפה והוא צעק עליו 'אני אמרתי לך לא לבוא' ואבא שלי המסכן לא הבין מה רצו ממנו". 

העיתונאי סיפר על התחושה בה גדל, כאשר נאלץ לראות את הוריו חוטפים מכה אחר מכה: "כילד הרגשתי צמרמורת. זה לא אני זה דור שלם של אנשים שהוריהם קרסו. הורינו שכבו על הגדר בשבילנו, והמחיר הכואב היה הדרישה למחוק את העבר שלנו, הכל בשם כור ההיתוך. הניסיון שלי היום הוא לתעד את מה שאנחנו עברנו, את הקרע והרס שעברנו שנעלם מדעת הקהל ואת זה אני רוצה להביא לתשומת הלב של הציבור". 

לסיום, הוא התייחס גם לבחירות הקרובות, כאשר במרכז השיח עמדה תנועת הליכוד והעומד בראשה בנימין נתניהו. "אנחנו המזרחיים לא מסוגלים שאנחנו מסוגלים לייצר מנהיג אלטרנטיבי. אם אתה לא ביבי אתה שמאלן, אם אתה לא תומך בו אתה בוגד. זה הקרע בחברה. אפשר להגיע למעלה לפסגה אם אתה נחוש, זה קרב קשה, אבל אפשרי".