ספריית שיבולת, מבית הוצאת סלע מאיר וקרן תקווה, הודיעה היום (חמישי) כי תקדים את ההוצאה לאור של ספר האוטוביוגרפיה של יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, לחול המועד, ה-14 באוקטובר. הקדמת הפרסום של המהדורה העברית מתרחשת בעקבות החלטת ההוצאה האמריקאית Simon & Schuster להקדים את פרסום המהדורה האמריקאית ל-18 באוקטובר. 

"תפסלו את הליכוד וחלאס": נתניהו במסר חריף לוועדת הבחירות

בכדי להבטיח כי הקורא הישראלי יזכה לקרוא את המהדורה הישראלית במקביל לזו האמריקאית, לוחות הזמנים החדשים שכפתה ההדפסה המוקדמת, המתרחשת על על רקע תקופת החגים, הובילו להקטנת כמות העותקים הצפויה במהדורה הראשונה של הספר.

ספרו של נתניהו (צילום: יחצ)
ספרו של נתניהו (צילום: יחצ)

במסגרת המכירה המוקדמת, ניתן לרכוש את הספר "ביבי: סיפור חיי" באתר ספריית שיבולת. יהיה ניתן לרכוש את הספר בעותקים בודדים או לצד סדרת המנהיגים - מארז חגיגי המוכן לרגל יציאת הספר. המארז הכולל ביוגרפיות של צ'רצ'יל, תאצ'ר ורייגן, ומשלים יחד עם ספרו של נתניהו סדרה החושפת את חייהם של המנהיגים הגדולים במערב במאה האחרונה. 

על רקע היציאה הקרובה של ספרו לאור, אמר נתניהו: "בחרתי להקדיש את חיי לשליחות ציבורית. רעייתי שרה הקריבה את שנותיה הצעירות והיפות ביותר ובניי, יאיר ואבנר, הקריבו את תום ילדותם במסע זה. כתבתי את סיפור חיי כדי שתהיה לנו הזדמנות להיפגש לראשונה בלי מתווכים - רק אני ואתם". 

הוא פירט: "כתבתי על נופי ילדותי, על ההשראה והאהבה שקיבלתי מהקן המשפחתי האוהב בו גדלתי עם יוני ועידו. כתבתי על חכמתם ונדיבותם של אבי, בן ציון ואימי צילה, על שנותיי בצבא, על הרגעים בהם כמעט איבדתי את חיי, על מותו של אחי יוני ז״ל שהוביל אותי לחיים ציבוריים, ועל ההחלטות הגדולות, הרגעים הגדולים, הקשיים והשמחות בפוליטיקה הלאומית ועל שלל הרגעים שמרכיבים את חיי. אני מתרגש לחלוק אתכם את ספרי, הכתוב מדם ליבי. אשמח שתרכשו ותקראו אותו, בקרוב מאוד״.

רותם מ. סלע, מו"ל סלע מאיר, ומו"ל משותף של ספריית שיבולת התייחס להוצאת הספר לאור ואמר: "זו הייתה תקופה מרגשת ואינטנסיבית שאפשרה לנו להבטיח כי הקורא הישראלי יזכה לקרוא במהירות האפשרית את הספר החשוב, המרתק והסוחף הזה. בזכות התגייסות של אנשים רבים הצלחנו לעמוד באתגר ההפקה שהציבו בפנינו השותפים האמריקאים להוצאת הספר".

"כעת", המשיך סלע, "אנו עושים מאמצים אדירים בכדי להעמיד כמות עותקים שתאפשר לנו להותיר את המכירה המוקדמת פתוחה, ולהבטיח שכמה שיותר קוראי העברית יוכלו להשיג את האוטוביוגרפיה הסוחפת ומעוררת ההשראה של נתניהו כבר בחול המועד הקרוב. אני בטוח שהספר יפתיע, ירגש ויעורר השראה בקרב כל מי שיקרא אותו".