ספריית שיבולת משיקה את מהדורת האלף: סדרה מהודרת ומוגבלת מהאוטוביוגרפיה של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו.

רותם סלע, מו"ל הוצאת סלע מאיר: "כפי שדנים כיום במורשתם ובכתביהם של הרצל ובן גוריון, כך יעסקו בדורות ובמאות הבאות במורשתו ובכתביו של בנימין נתניהו. בהוצאת מהדורת האלף אנחנו יוצרים מזכרת המכבדת את חשיבותו ואת מקומו על ארון הספרים, ואשר תישמר ותקרא לדורות"

ספריית שיבולת, מבית הוצאת סלע מאיר וקרן תקווה, משיקה מהדורה מהודרת, מוגבלת וממוספרת של ביבי: סיפור חיי. ממהדורת האלף הופקו 1,000 עותקים בלבד, שעל כל אחד מהם מוטבע מספר סידורי ייחודי, שיגיעו במארז שהופק במיוחד במטרה להבטיח כי עותקי מהדורת האלף ישמרו כמזכרת לדורות מספר מופת של אחד המנהיגים הגדולים של ישראל בעת החדשה. 

מתוך 1,000 עותקי המהדורה, יועמדו למכירה בשלב ראשון 400 עותקים במחיר 1,180 ש"ח לעותק. העותקים יועמדו למכירה באתר ההוצאה www.1000edition.co.il. הספר והמארז ישלחו לרוכשים עד ה-15/01/2023. 

"כפי שדנים כיום במורשתם ובכתביהם של הרצל ובן גוריון, כך יעסקו בדורות ובמאות הבאות במורשתו ובכתביו של בנימין נתניהו", אומר רותם סלע, מו"ל הוצאת סלע מאיר, שמסביר את החשיבות שראה בהוצאת המהדורה המיוחדת לאור, "מעבר לכך שהספר "ביבי: סיפור חיי" מסכם את דרכו, משנתו ונפתולי חייו של מנהיג גדול, הוא כתוב בתנופה, ברגישות ובעומק יוצאי דופן. מדובר בספר חובה לכל מי שירצה ללמוד ולהכיר את האתוס והמעשים הגדולים שעיצבו את מדינת ישראל ב-75 שנותיה הראשונות. בהוצאת מהדורת האלף אנחנו יוצרים מזכרת מציון דרך ספרותי, אשר תשמר ותקרא דורות קדימה". 

פחות מחודשיים לאחר השקת ביבי:סיפור חיי, הפך הספר לציון דרך בעולם הספרות והשיח הישראלי. ביבי: סיפור חיי נמכר בקצב המהיר ביותר בתולדות ישראל לספר מקור, וזכה בתוך חודש אחד לעיטור ספר פלטינה על מכירת 40,000 עותקים. 

ב-Wall Street Journal סקרו את הספר ופסקו: "בנימין נתניהו הוא המנהיג הפוליטי המצליח בתולדות ישראל. בעוד דוד בן גוריון, אביה המייסד של המדינה, הקים וקבע את דרכה של המדינה בשנותיה הראשונות, הרי שנתניהו העלה אותה בבגרותה על דרך חדשה… בדומה למחבר שלה ולישראל של ימינו, האוטוביוגרפיה 'ביבי:סיפור חיי' היא חיבור מלוטש, מנומק, מרתק וקצבי".