מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בתנובה, מסרה כי שיתוף הפעולה עם האקדמיה ללשון העברית נמשך מזה שש שנים ומטרתו להנגיש את השפה, כחלק מערכי הבית ומשפחה של תנובה.
"מדי שנה בחודש הלשון העברית, אנו מוציאים מהדורה מיוחדת של קרטוני חלב 3% ו-1%, הכוללת מילים עבריות וביטויים. המילים נבחרות יחד עם האקדמיה ללשון עברית ומודפסות על גבי קרטונים של חלב תנובה. כולנו פותחים את המקרר פעמים רבות ביום וכך נחשפים למילים שעל גבי הקרטונים. במשך השנים ראינו פעילויות רבות בבתי ספר וגנים ברחבי הארץ בשיתוף הילדים האוספים את קרטוני החלב, והופכים אותם לפעילות חווייתית לחיבור עם השפה העברית".