מילה שלה: גלית דהן קרליבך מסבירה איך ביקורת גרועה יכולה לעזור

הסופרת, שספרה השני בטרילוגיית הפנטזיה המצליחה לנוער "ערפילאה" ראה אור לאחרונה, מגלה כיצד אפשר לכתוב למרות ההיפראקטיביות ומדוע אין לה סמארטפון

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין
5
גלריה
כריכת “ערפילאה: שובו של פי־עשר"
כריכת “ערפילאה: שובו של פי־עשר" | כריכת “ערפילאה: שובו של פי־עשר"
כריכת "אחותי כלה והגן נעול"
כריכת "אחותי כלה והגן נעול" | כריכת "אחותי כלה והגן נעול"

"לדעתי זה משהו שלא ניתן לקטלוג. יש שכותבים מתוך שיעמום ויש שמתוך שובע. יש מתוך מהפכנות ויש מתוך שאלות קיומיות מטרידות. רוב הסופרים הנערצים עלי ממש לא היו מתקני עולם בחייהם – דיקנס, קפקא, אפילו לא טולסטוי – שהשקיף עלינו מבעד לאחוזה, וזה תמיד מחזק את הטענה שלי שאין ולא צריך להיות קשר בין חייו הפרטיים של היוצר לבין הספרות שלו".

כריכת "ערפילאה"
כריכת "ערפילאה" | כריכת "ערפילאה"
כריכת "קצה"
כריכת "קצה" | כריכת "קצה"
תגיות:
ספרות
/
גלית דהן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף