האם גל גדות עשויה לחזור לתפקיד "וונדר וומן" מהר משחשבנו? גורמים המקורבים לרשת "DC" מדווחים שזה בהחלט המצב. כזכור, בסוף השנה שעברה נדחה התסריט לסרט "וונדר וומן 3", כחלק מאתחול היקום הקולנועי של "DC", ועתידה של השחקנית הישראלית כדיאנה פרינס הוטל בספק. רבים ברשת אף הכתירו את השחקנית אנה דה ארמס ("דפיקה בדלת", "בלייד ראנר 2049", "רצח כתוב היטב", "לא זמן למות", "בלונדינית") כמחליפה העתידית של גדות. 

בהובלת רותם סלע ויעל גולדמן: ההפתעה הגדולה של גל גדות הסתיימה באופן קורע מצחוק | צפו

כעת, הסרט "הפלאש" בכיכובו של עזרא מילר, נמצא בדרכו אל האקרנים. בחודשים האחרונים פורסמו ידיעות רבות על כך שגדות עשויה לקחת בו חלק, אך פרסומים אחרים טענו שזה לא יקרה. בזמן שג'יימס גאן ופיטר ספרן עושים את התוכניות שלהם עבור הזיכיון, קיי.סי וואלש, מקורב לאולפנים, פרסם ציוט בטוויטר בו הוא מודיע כי השחקנית הישראלית אכן תופיע בסרט. 

וולאש צייץ ברשת החברתית: "למרות השמועות, וונדר וומן עדיין מופיעה ב'הפלאש'", ובכך עורר סערה נוספת סביב השאלה האם זו הפעם האחרונה בה גדות תלבש את חליפת האמזונה הלוחמת.

כזכור, לפני כחודש התראיין השחקן בן אפלק על תפקידו ב"הפלאש", ורמז גם הוא שגדות תופיע בסרט. בין שאר הסיפורים, שפך אפלק גם אור על תפקידה של וונדר וומן בסרט "הפלאש" שצילמה גדות בשנה שעברה. לפי אפלק, הסצנה המשותפת כולל רגע חשוב בין דיאנה פרינס וברוס וויין, עוד כי רק עכשיו הוא הצליח להכנס באמת לנעליו של גיבור העל.

"זה הכי טוב שלי שעשיתי בתור באטמן!", סיפר אפלק, והוסיף: "סוף סוף הבנתי איך לשחק את הבחור! אני יודע שהפסקתי אבל הבנתי את זה עכשיו, זה כמו שאתה עושה את האודישן ואתה בדרך הביתה, אתה אומר לעצמך 'לא!'. אני לא רוצה לתת ספוילרים, אבל הייתה סצנה שבה אני ניצל על ידי 'וונדר וומן' במהלך היתקלות עם כמה בחורים רעים".

"היא מצילה אותי עם הלאסו, אז מה שקורה הוא שבאטמן חושף כמה מהרגשות האמיתיים שלו לגבי חייו ויצירתו. באותו רגע חשבתי 'רגע, הבנתי", הוסיף.