עם הפנים להוליווד: סרט קולנוע בינלאומי בהשראת סיפור חייה של השופטת לשעבר אתי כרייף נמצא בימים אלו בעבודה. לפי פרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", שמו הזמני של הסרט הוא "מתחת לגלימה" ומפיקיו עמלים בימים אלו על גיוס תקציב של שלושה מיליון דולר במטרה להתחיל בצילומים כבר בסוף השנה. את הסרט צפוי לביים דורון ערן ולפי הפרסום, כרייף אף שוקלת להשתתף בו בתפקיד עצמה. הסרט יצולם באנגלית והוא מכוון להוליווד.

כזכור, השופטת לשעבר אתי כרייף התפרסמה בעקבות פרשת אפי נווה, הידועה גם בשמה "מין תמורת מינוי". במרץ 2021 החליטה פרקליטות המדינה על סגירת התיק, תוך פרישתה של כרייף מכס השיפוט. עם זאת, מאז הספיקה כרייף להתראיין ל"עובדה" ולהציג את עמדתה בפרשה ולאחר מכן השתתפה בקמפיינים, השקות והחלה להרצות על סיפורה.

הפרסום אודות הסרט על חייה של כרייף גרר לא מעט תגובות ברשתות החברתיות, חלקן זועמות וחלקן הומוריסטיות. העיתונאי אבנר הופשטיין כתב: "הסיפור (המושחת) של אתי כרייף יעובד לסרט שיקרא (גיחי גיחי) 'מתחת לגלימה'. מעבר להומור הקריצות הדבילי צריך לומר שהניסיון לרדד ולהלבין פרשיה חמורה של זיהום השפיטה במעין מסווה של פורנו רך, מהווה תמרור אזהרה ותזכורת טובה למה צריך לעשות הכל שאפי נווה לא יחזור ללשכת עורכי הדין".

העיתונאי והמבקר זוהר אורבך עקץ את הבמאי דורון ערן שהסכים לביים את הסרט: "ברוררר שזה סרט של דורון ערן" ובעקבותיו כתב גולש אחר: "דורון ערן - המתנה שלא מפסיקה לתת". אחד הגולשים כתב: "פרסום ראשון: ליאור רז לוהק לגלם את אתי כרייף בסרט המבוסס על חייה". גולש אחר הוסיף: "הסרט על אתי כרייף יוקרן בפסטיבל בבקשה-לא-כאן". גולש נוסף כתב: "הלם טוטאלי שיוליה כלבת הים כבר לא רלוונטית אבל אתי כרייף עדיין כן". גולש אחר כתב: "אם לא מלהקים את אנה זק לתפקיד אתי כרייף הצעירה איי דונט וונט איט".