שלום אחרון ל"וונדרוומן": לפני כחצי שנה פורסם כי הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, הקברניטים החדשים של האולפנים, פסלו את התסריט ל"וונדר וומן 3", ומיד שמועות רבות נפוצו לגבי המשך הקריירה של השחקנית הישראלית גל גדות, ולגבי השאלה האם תמשיך גדות לגלם את דיאנה פרינס בסרטים אחרים של DC. גאן עצמו כבר ספיק אמירות לכאן ולכאן, ונראה כי אולי אפילו הוא לא בטוח. אך כעת, גדות עצמה סיפרה על סוף עצוב לשמועות. עם זאת, היא ללא ספק מתלהבת מהתפקיד הבא.

הוידוי המפתיע של גל גדות: השתתפתי בסרט בגלל נשיקה עם שחקנית לוהטת

"העובדה שאני לא צריכה לשבת בשקט בבית ורק לחכות להצעה הבאה הגורמת לי להרגיש חזקה", אמרה גדות בראיון לאתר "טוטאל פילם" לקראת יציאת הפרויקט הגדול הבא שלה - "לב של אבן" בנטפליקס, בו היא צפויה לככב ולהפיק. "אני נהנית לעשות את זה - זה מחזיק אותי בחיים". 

"אני לא הולכת לעשות רק את הפרויקטים שלי, אני עדיין מתכוונת לעבוד כשחקנית שכירה", הוסיפה הכוכבת, "אבל העובדה שאני יכולה להמשיך ולספר את הסיפורים שאני מתלהבת מהם - מרעיונות שהגיתי או כאלה שנראים לי מרתקים והגיעו מאנשים שרוצים לשתף איתנו פעולה - זה דבר מדהים".

גל גדות מדברת על הקושי בצילום הסרט וונדר וומן 1984. צילום: האחים וורנר, רויטרס

כזכור, היקום הקולנועי של DC עבר טלטלה גדולה לאחר שסדרות של הזיכיון, והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים העתידיים של האולפנים. כעת, נראה שהאיום מתחיל להתממש. היקום הקולנועי של "DC" סבל בשנים האחרונות לא מעט צרות: גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה, ביניהם הסרט "באטגירל" של "HBOmax", עליו עבדו ברשת במשך חמש שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר.

כדי לנסות לאזן את הספינה של "DC", גאן וספרן נבחרו לנהל את היקום הקולנועי, על כל תכני הקולנוע, טלוויזיה ואנימציה שלו, לאחר שנשיא החברה וולטר המאדה, התפטר בחודש אוקטובר.