אנחנו כבר לגמרי מבולבלים: כמות הידיעות, הציטוטים המנוגדים ושמועות שפורסמו ברשת בקשר לעתידה של גל גדות בתור "וונדר וומן" היא קשה לספירה. וכעת, רגע אחרי שנפרדה מתפקיד האמזונה הולחמת, השחקנית הישראלית רומזת על כך שאולי לא הכל סגור וחתום. 

כזכור, בסוף השנה שעברה נדחה התסריט לסרט "וונדר וומן 3", כחלק מאתחול היקום הקולנועי של "DC", ועתידה של השחקנית הישראלית כדיאנה פרינס הוטל בספק. במהלך אירוע יחצני של רשת נטפליקס, סיפרה גדות למגזין הבידור "Entertainment Tonight" רמז לכך שאולי עוד נראה אותה לובשת את החליפה של "וונדר וומן".

"עובדים על הדברים מאחורי הקלעים", אמרה גדות מבלי לספר יותר די פרטים והוסיפה: "וברגע שהרגע הנכון יגיע, אתם תדעו על זה".

כזכור, רק בשבוע שעבר נפרדה גדות מהתפקיד הענק. "העובדה שאני לא צריכה לשבת בשקט בבית ורק לחכות להצעה הבאה הגורמת לי להרגיש חזקה", אמרה גדות בראיון לאתר "טוטאל פילם" לקראת יציאת הפרויקט הגדול הבא שלה - "לב של אבן" בנטפליקס, בו היא צפויה לככב ולהפיק.  "אני לא הולכת לעשות רק את הפרויקטים שלי, אני עדיין מתכוונת לעבוד כשחקנית שכירה. אבל העובדה שאני יכולה להמשיך ולספר את הסיפורים שאני מתלהבת מהם - מרעיונות שהגיתי או כאלה שנראים לי מרתקים והגיעו מאנשים שרוצים לשתף איתנו פעולה - זה דבר מדהים. אני נהנית לעשות את זה - זה מחזיק אותי בחיים".

בסוף השנה שעברה היקום הקולנועי של DC עבר טלטלה גדולה לאחר שסדרות של הזיכיון, והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים העתידיים של האולפנים. כעת, נראה שהאיום מתחיל להתממש. היקום הקולנועי של "DC" סבל בשנים האחרונות לא מעט צרות: גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה, ביניהם הסרט "באטגירל" של "HBOmax", עליו עבדו ברשת במשך חמש שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר.

כדי לנסות לאזן את הספינה של "DC", גאן וספרן נבחרו לנהל את היקום הקולנועי, על כל תכני הקולנוע, טלוויזיה ואנימציה שלו, לאחר שנשיא החברה וולטר המאדה, התפטר בחודש אוקטובר.