PLANET תקיים ביום חמישי, ה-20 ביולי, אירוע קיץ חגיגי בארבעת מתחמי ה-VIP עם הקרנת סרט, מזנון קולנוע חופשי ללא הגבלה, שתי  עמדות ספיישל חגיגיות וכמובן צפייה בלהיטים החמים: "ברבי", "אופנהיימר", "הילולה" ו"משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות חלק 1".

מלבד תפריט הקיץ הקבוע של מתחם ה-VIP, במהלך אירוע הקיץ ייהנו המבקרים ממנות הספיישל: עמדת בורגר פורטבליו המציעה בורגר פורטובלו מפנק, ממרח כמהין, ריבת בצל סגול, צ'יפס וטבעות בצל פריכות ועמדת קוקילידה, בה ייבחרו המבקרים עוגיות וניל עם שוקולד צ'יפס או עוגיות שוקולד עם שוקולד צ'יפס לבן, רוטב שוקולד חם ורוטב אגוזי לוז, מוגש עם גלידת וניל. כלל קינוחי ה-VIP יוגשו כרגיל יחד, עם כל אלו ייהנו האורחים ממזנון קולנוע חופשי הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, קאווה ושתייה קרה וחמה ללא הגבלה לאורך הערב. 

בנוסף, רוכשי הכרטיסים לאירוע הקיץ החגיגי ייהנו גם מפעילות "סופר PLANET", פעילות כרטיסי הגירוד של רשת PLANET, בה מגיעים לסרט, מקבלים כרטיס גירוד בקולנוע וזוכים בפרסים שווים במיוחד! כל כרטיס זוכה! בין הפרסים : הקרנה פרטית, כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית ועוד.