הצלחה אדירה בקולנוע הישראלי: חצי מיליון איש צפו עד כה (הנתון הוא נכון ל-8.8) בסרט הקולנוע "ההילולה" מאז יציאתו לאקרנים ב-13.7, כך מדווחת היום (רביעי) "סרטי יונייטד קינג״ מפיקת ומפיצת סרטם של אריאל בנבג׳י ושלום אסייג. בסרט מככבים שחקני הסדרה ״שנות ה-90״ המצטלמת בימים אלה לעונה חדשה.

"המזח": סרט מרהיב על הסיפור שכמעט הושתק ממלחמת יום הכיפורים
מי יהיה הנציג הישראלי לאוסקר? אלו המועמדים בטקס פרסי אופיר

בסרטון הבשורה של אסייג הוא אומר לחבר הקאסט: "לא סתם ביקשתי ממכם להצטופף. 'ההילולה' צבר יותר מחצי מיליון צופים", וכל חברים מחאו כפיים והשיבו "יאללה עוד חצי מיליון, בואו לקולנוע".

"יש לי הודעה חשובה": שלום אסייג מבשר לחברי "שנות ה-90" על השיא של "ההילולה" (צילום :יח"צ)

כזכור כבר בסוף השבוע הראשון יותר ממאה אלף ישראלים צפו בסרט "ההילולה". מדובר בשיא פתיחה בקולנוע הישראלי שמצטרף לשיאים הגדולים של ״לשחרר את שולי״, ״מכתוב״ ו״זוהי סדום״.

בסרטם של אריאל בנבג'י ושלום אסייג מככבים שלום אסייג, אוולין הגואל, עופר שכטר, דניאל אסייג, שלומי קוריאט, לינור אברג'יל, צחי נוי, אוראל צברי, גרא סנדלר, חי דוידוב ומוריס כהן.

תקציר

בעקבות חלום נבואי על סבו שנפטר, פרוספר, גיבור הסרט, לוקח את המשפחה ותושבי השכונה להילולה אצל ה"באבא סאלי" בנתיבות. העלילה מסתבכת כשבעקבות טעות בדרך, הם מגיעים לליבה של עזה ונחטפים.

החטופים מנסים את כל השיטות מהשכונה כדי לברוח מהשבי, בזמן שעברייני השכונה עובדים על תוכנית בניסיון לחלץ אותם מבחוץ. כשהם סוף סוף מצליחים להשתלט על החוטפים ומוכנים להימלט, לידה לא צפויה של אחד החוטפים, מסבכת אותם שוב. האם הם יצליחו להגיע להילולה?