חברת ההפקה ISG Media בישרה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין תעשיית הסרטים ההוליוודית לעולם המשחק הישראלי, כאשר השחקנים צחי הלוי ואמיר בוטרוס לוהקו לתפקידים הראשיים בסרט הענק הבא מבית הודו – "לכודה". יחד, השניים משחקים לצד כוכבת מהמעלה הראשונה בבוליווד, נושראט בארוצ'ה.

"רדופים בוונציה": עיבוד קולנועי לאגתה כריסטי שחותם טרילוגיה מחרידה
"סוגרים חשבונות מתחת לשולחן": ריימונד אמסלם על "7 ברכות"
 
הסרט עוקב אחרי בת למשפחה קטנה במעמד הנמוך בהודו (אותה משחקת נושראט), לה אמא ואחיינית. היות והן מתקשות להתפרנס, נושראט יוצאת מחוץ לגבולות הודו במטרה למצוא עבודה מכובדת שתוכל לקיים כלכלית את שלושתן. כעובדת זרה, שולחים אותה לעיראק שם נמצא שלטון אכזרי אליו היא לא מודעת טרם נסיעתה. בעיראק, היא נקלעת למספר התרחשויות אשר אחת מהן היא תפיסתה על ידי שניים מנציגי השלטון אותם משחקים צחי הלוי ואמיר בוטרוס.

כידוע, כבר שנים רבות שבהודו מתקיימת תעשיית הסרטים הגדולה בעולם - "בוליווד", תעשייה רווחית אף יותר מהוליווד עם מיליוני צופים לכל סרט, ואלפי סרטי קאלט שיצאו מחוץ לגבולות הודו. לצד כל זה, בשקט בשקט, צמחה בארץ קהילה ענקית של חסידי  הסרטים האלו שהצליחו להגיע ללב הישראליות. הסרט "לכודה" בכיכובם של צחי הלוי ואמיר בוטרוס הסרט יופץ על ידי חברת ISG Media  ב-04.10.23.