PLANET, רשת מתחמי הקולנוע המתקדמת בישראל, ממשיכה את מסורת הופעות הלייב ותקרין החל מיום שישי, ה-13 באוקטובר, את הופעתה של הזמרת המצליחה ביותר בעולם, טיילור סוויפט. הסרט וההופעה, שאורכם כשעתיים ו-45 דקות, יוקרנו במתחמי פלאנט גם באולמות ה-IMAX על המסך הכי גדול והסאונד האיכותי ששואב את הצופים לתוך ההופעה ובאולמות ה-VIP של הרשת, עם כל ההטבות המפנקות.

The Eras Tour הוא הטור השישי שמקיימת הזמרת והרביעי שמופץ לבתי הקולנוע. המופע צולם לאורך סיבוב ההופעות הנוכחי של סוויפט, שהחל בחודש אוגוסט ומורכב מיותר מ-44 שירים. הסרט גרף במכירה מוקדמת יותר מ-37 מיליון דולר רק בארה"ב ונהפך לסרט המכניס ביותר במכירת כרטיסים מוקדמות. כעת, סיבוב ההופעות הופך לחוויה קולנועית ייחודית, אשר תעניק למעריצים זווית מיוחדת על ההופעה.

סוויפט, אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, עם ניסיון של יותר מ-20 שנות קריירה, במהלכן קיימה שישה סיבובי הופעות, כאשר The Eras Tour הנוכחי נחשב לטור שובר שיאים שחצה את רף מיליארד הדולר.

ב-PLANET יוקרן הסרט באולמות ה-IMAX עם המסך הענק וסאונד עוצמתי במתחמי ראשון לציון, ירושלים ובאר שבע וכן באולמות ה-VIP בחיפה, זכרון יעקב, ראשון לציון ובאר שבע. הכרטיסים להופעה יימכרו באתר ובקופות הרשת ברחבי הארץ. מכירת הכרטיסים נפתחה.