PLANET, רשת מתחמי הקולנוע המתקדמת בישראל, ממשיכה את מסורת הופעות הלייב ותקרין מיום שישי, ה-1 בדצמבר, את הופעתה של הזמרת המצליחה בהיסטוריה, ה-QUEEN B, ביונסה. הסרט וההופעה, יוקרנו במתחמי פלאנט באולמות הרגילים ובאולמות ה-IMAX לחוויית הצפייה הקולנועית הטובה והאיכותית בעולם עם מסך ענק וסאונד עוצר נשימה שייתנו לצופים את ההרגשה שהם בתוך ההופעה.

RENAISSANCE עוקב אחר סיבוב ההופעות הבינלאומי של הזמרת החל ממופע הבכורה בשטוקהולם ועד למופע סיום הסבב בקנזס סיטי. הסרט מציג את סיבוב ההופעות הראשון של ביונסה ב-5 השנים האחרונות, סבב הופעות שגרף שבחים רבים וצפו בו למעלה מ-2.7 מיליון מעריצים.

ביונסה, הזמרת המצליחה בהיסטוריה, נחשפת בסרט, באורך של שעתיים וארבעים, באור חדש שמציג צדדים אחרים באישיותה ובאופן הובלתה את הפקת המופע על כל היבטיו: החל מהעבודה והאימונים הקשים מאחורי הקלעים, החזרות האינטנסיביות על הכוריאוגרפיה, המוח היצירתי שלה ומטרתה העיקרית - לקבע את המורשת שלה בעצמה, תוך שליטה מלאה באמנות שלה. 

הסרט יוקרן בכל מתחמי PLANET ברחבי הארץ: זיכרון יעקב, חיפה, ירושלים, ראשון לציון ובאר שבע. במתחמי ראשון לציון, ירושלים ובאר שבע הסרט יוקרן גם באולמות ה-IMAX עם המסך הענק והסאונד עוצר הנשימה. הכרטיסים להופעה יימכרו באתר ובקופות הרשת ברחבי הארץ. מכירת הכרטיסים נפתחה.

מכירת הכרטיסים תיפתח ביום שישי, ה-24 בנובמבר, בשעות הבוקר.
מחיר לכרטיס באולם רגיל: 59 ₪ בקופות, 63.5 ₪ באתר ובאפליקציה.
מחיר לכרטיס באולם IMAX: 64 ₪ בקופות, 68.5 ₪ באתר ובאפליקציה.